دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۱۰, دوشنبه

یه شعر درباره ی وبلاگ

چند روزی بود تو این فکر بودم که یه شعری در مورد وبلاگ بنویسم . آخرسرهم توی این چند روز اخیر عزمم رو جزم کردم که این کارو عملیش کنم(البته نویسنده ها در جریان بودن)


 


و حالا این شما و ........(گفتم تو ادامه مطلب بذارمش که حساسیتش بیش تر بشه)


 


                                             وبلاگ


سلام ما ورودی های امسال            به کل بچه های توپ و باحال


به هر شخصی که چیزی میگذاره     نظرهای تمیزی می گذاره


معاون در بلاگ ماست سارا            همان که هست خوش برخورد و کارا


مدیرش عاطفه یک اصفهانی           شود با کوششش وبلاگ جهانی


محمد مائده نسرین و شیوا             مطالب می گذارن خوب و زیبا


امین و فاطمه هنگامه و من             همه مشغول در کار نوشتن


نگارو نرجسم هستند کوشا             نگارش می کنن گویا و پویا


وکیل نیمه دیوانه فروغه                 باحاله مشتیه خیلی شلوغه


می پوشه تایگر قرمز یه وقتا           میده آستین مانتوش رو به بالا


تلاش و سعی ماها کم نمیشه            که وبلاگ بهترین باشه همیشه


خود اشکان نوشت این مثنوی رو      زقلب و جان نوشت این مثنوی رو


 


با تشکر


 


 

۱۲ نظر:

بهاره گفت...

اشكان خيلي جالب بود فكر كنم سعدي وحافظ پيش تو تلمذ مي كردن.

امین گفت...

اشکان خداییش جالب بود

اشکان گفت...

حدودا دو روز طول کشید زهرا خانم

نسرین گفت...

وای اشکان دمت گرم خیلی باحال بود
ای ول ای ول داش اشکانو ای ول

کامیار گفت...

من از پزشکی بهشتی هستم، با یکی از همکلاسیاتون دوستم. شعر جالبی بود. از نظر وزن و قافیه مشکلی نداشت. اگر مایل بودین، میتونین شعر نه چندان پخته منو هم تو وبلاگمون ببینین:
http://www.sbms88.blogfa.com

اشکان گفت...

گفتم ایراد بگیر ولی نه الکی!!!!
مثلا کجاش اشکاله وزنی داره؟

حسین گفت...

سلام
شعرت فکر نمی کنم از لحاظ وزنی مشکلی داشته باشه اما به نظرت از نظر محتوا سطح پایینی نداره ودر اون از خودتو نیمچه دیوونه زیاد صحبت نکردی
ولی در کل نسبت به سن وسالت خوب هنرمندی کردی
راستی شیرینی گواهی نامت را که قول داده بودی بهماندادی پس چی شد این شیرینی ؟

فاطی گفت...

نهههههههه ترشی نخوری یه چیزی میشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ریحانه گفت...

خیلی باحال بود..............!!!!! خیلی. این اقای حسین کیه؟؟!!! " در کل نسبت به سن وسالت خوب هنرمندی کردی" !!!!!!!!!!!!!!!! وای وای بزرگ.....!!!! شما چن سالته؟؟؟؟؟

شهاب گفت...

خیلی عالی بود تب شعر بچه های حقوق منو کشته جدا حال کردم جو گیر نشو مبتدیانه بود

ریحانه گفت...

من با تو نبودم اشکان که چند سالته!! با حسین بودم که گفته بود : نسبت به سن وسالت ............

اشکان گفت...

البته معمولا اش با جاشه ولی خوب اشکالی نداره.