دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۱۰, دوشنبه

پاسخ تست روانشناسی

خب بالاخره من اومدم جواب تست رو بذارم!همشو مدیون فروغید که انقدر گفت من کچل شدم!...


 


۱)کسانی که راه کوتاه رو برای رفتن انتخاب کردن آدمایی که خیلی سریع دل می بازن و عاشق میشن!اما اونایی که راه طولانی رو انتخاب کردن خیلی سخت عاشق می شن و به قول معروف به این زودی ها دم به تله نمی دن!


۲)گل های قرمز نماد محبتیه که شما به اون طرف هدیه می کنین و گل های سفید نماد محبتیه که از اون طرف انتظار دارین.هرچه قدر تعداد گل های قرمز بیشتر باشه شما بیشتر محبت می کنین و در عوض کمتر انتظار دارین و بالعکس.به طور مثال اگه شما ۱۵تا قرمز و ۵تا سفید انتخاب کردین یعنی ۷۵٪ خودتون محبت می کنین و ۲۵٪ ازاون طرف انتظار دارین.


۳)اگه شما بگین اون شخصی که درو باز می کنه عشقتون رو صدا کنه یعنی آدمی هستین که از مواجهه با مشکلات می ترسید و از اونا فرار می کنید.اما اگه خودتون برین صداش کنین یعنی با مشکلات مقابله می کنین و به جای فرار ازشون سعی می کنین اونا رو حل کنین.


۴)اگه گل ها رو بذارید رو تختش یعنی دوست دارید زود به زود ببینینش و دلتون براش تنگ میشه!اما اگه بذارید لب پنجره اش یعنی اگه زود به زود هم نبینینش براتون فرقی نمی کنه!


۵)اگه وقتی میرید تو اتاقش اون خواب باشه یعنی اونو همونطور که هست با همون ویژگی های اخلاقی دوست دارید اما اگه بیدار باشه یعنی شما دوست دارید اونجوری که شما می خواین بشه!


۶)و در آخر اگه از راه کوتاه برگردید یعنی زود دل می کنید و کات می کنید.اما اگه از راه طولانی برگردید یعنی در عشقتون پایدار و ثابت قدمید.


حالا هرکدوم بگید چقدر در مورد شخصیتتون درست بود؟

۱۱ نظر:

شیوا گفت...

آقا اشکان جوابا همین بود؟اشکالی که نداره؟اگه آره زود بگین ویرایش کنم!

فاطی گفت...

خود خودمم

محمد گفت...

عشق خیلی بزرگتر از اون چیزیه که ما الکی به عنوان عشق می شناسیمش...مسلما خوشم اومده از کسی تا حالا.. و این کاملا طبیعیه..ولی نمی شه اسم عشقو روش گذاشت!!!!

هر وقت اونقد به یکی علاقه مند شدم که زندگی کردنم به خاطر اون باشه ( و این خیلی از اینکه حاضر باشی واسه یکی بمیری بزرگتره) اونوقت می گم عاشق شدم!!!!

هیچ چیز کمتر از این عشق نیست..فقط یه خوش اومدنه!!!
البته این تعریف منه و ممکنه هر کی یه تعریف دیگه واسه خودش از عشق داشته باشه!!!!!

شیوا گفت...

گلناز جان واقعا جوابتو نمی دونم!اشکان تو می دونی؟
ولی با توجه به اینکه خیلی در مورد آدما درست در میاد فکر نکنم همین جوری همین جوری هم باشه!!

شیوا گفت...

برادر لوایی آخر شما اون جریان خواب و بیدارو چطور برا خودتون تفسیر کردین؟میشه به ما هم بگین بدونیم؟؟

نگار گفت...

من تا حدی با جواب ها موافقم مخصوصا در باره گل ها و راه (طولانی یا کوتاه)

نسرین گفت...

راجع به راه ها صد در صد برای من درست بود بقیشم تا حدود زیادی درست بود مرسی شیوا جونم

محمد گفت...

راستی چیکار کرد صفار دیروز؟؟؟ باز بت گیر داد شیوا؟

شیوا گفت...

نه گفتم که اگه به شوخی های مزخرفش بخندی ازت خوشش میاد!!پریروز در آرامش گذشت...!

شیوا گفت...

خب حالا که اکثرا نظرتونو دادین نظر خودمم میگم که درباره ی منم 100% درست بود!

محمد گفت...

اتفاقا به نظر من مدنی 2 جالب تره!!!!