دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

خبرنامه یک کلاغ چل کلاغ


امان از این بچه های یک کلاغ چل کلاغ.......


مهم ترین خبر دانشکده در ایام عید:


به گزارش یکی از نظردهنده های فعال وبلاگ و بررسی خبر مذکور از سوی خبرنگاران به منظور اطلاع از صحت خبر رسیده....اطلاع یافتیم:


بعد از گذشت دو ماه...دو ماه نیم بالاخره نمره های مقدمه حقوق استاد وحید در سیستم گلستان رویت شده است.


وحالا مشروح خبر......


دکتر وحید در حدود دو ماه و نیم پیش در تاریخ ۱۹/۱۰/۱۳۸۸ امتحانی با عنوان مقدمه علم حقوق از بچه ها گرفت ( هنوز مشخص نشده سوالات نوشته شده در امتحان از سوی استاد محترم از کجا و از کدامین جزوه و کتابی سر درآورده است.)و بچه های گرامی  این استاد فعال بعد از به پایان بردن امتحان با ناراحتی و تعجب از سوالات مطرح شده ریش و سیبیل و موهای خود را میکندند ـ به معنای حزن و ماتم و هم به این جهت که اعتراض خود را به استاد نشان دهند ـ و در جلوی در دانشکده به زمین می انداختند.


بعد از این جریان روزها و امتحانات و نمرات (به غیر از نمره مقدمه) یکی پس از دیگری آمدند و رفتند تا اینکه ترم دوم رسید.پس از گذشت سه هفته از شروع ترم جدید بچه ها بر این باور بودند که دکتر وحید نمرات را تا قبل از عید می دهد تا با این کار عید خوب و بی استرسی را برای بچه ها به وجود آورد اما سال هم تحویل شد و از نمرات خبری نبود تا اینکه شست بچه ها خبردار شد که گویا ایشان نمرات را نگه داشته است تا به بچه های کلاس خود عیدی دهد و با دادن نمرات بالا ان ها را از نگرانی و استرس درآورد(. ولی........ امان از روزی که نمره پایین به بچه ها داده باشد.). بالاخره بعد از حدس و گمان های فراوان و رایزنی هایی که در مورد مسئله صورت گرفت معلوم شد که دکتر وحید به خاطر اینکه حدس بچه ها درست درنیاید گذاشته تا نمرات کمی بعد از شور و حرارت عید دیدنی و عیدی دادن به بچه ها داده شود............


 و هم اکنون نمرات در سیستم گلستان قرار دارد.....



واقعا به دانشجوی های استاد وحید به خاطر این صبر و شکیبایی تبریک میگم و ازایشان نیز به دلیل اینکه بالاخره به خودشون زحمت دادند و بعد از دو ماه دو ماه نیم نمره ها را مشخص کردند تشکر و سپاسگزاری  می کنم.


اگه دوست دارید نمره هاتون رو تو قسمت نظرات بذارید.


۲ نظر:

مهدیار گفت...

سلام
یه درخواست.
دوستان عزیز ظرفیت پذیرش ارشد جزا شهید بهشتی چند نفره؟
درصد یکه از قبول شدگان ارشد جزا رو همینجا بنویسید؟
خواهشا پاسخ سوالاتم رو همین جا بنویسید
سپاسگزارم

بهرام گفت...

سلام من دانشجوی سابق شهید بهشتی هستم وخوشحال شدم یک وبلاگ ازدانشجویان حقوق دیدم .موفق باشید.بچه هاقدردانشگاه واساتیدبسیارخوبش رابدانیدازچندهزارداوطلب فقط 125نفرمیتواننددربهشتی درس بخوانند.اساتیدگلی مثل آقایان شمس وامینی وسیفی زیناب قربونش بشم ووحیدفرزندمرجع عالیقدر آیت الله وحیدخراسانی وهاشمی وعابدیان وووگل سرسبدآقای افتخار وآقای شاملو وکوشاووهمه عزیزان واقعا دلم یک ذره شده برایشان .هرکدام زیارتشان کردیدبفرمائیدعلیزاده دست همه شمارامی بوسد.مجددا"عرض کنم قدرمحل درس خواندنتان رابدانید.ممنون