دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

شهر قنات و قنوت و قناعت

 


درود بر همه بچه های دانشکده حقوق !


ضمن تبریک نوروز این خجسته سالروز فرخنده و آرزوی داشتن تعطیلاتی بس شاد


همه شما رو به شهر (قنات و قنوت و قناعت ) (نزدیک بود خفه بشم) دعوت میکنم


فکر میکنم شهرم جای مناسبی برای گذروندن تعطیلات باشه برای همین برای آشنایی بیشتر شما چند تا عکس براتون پست میکنم و توصیه میکنم از اون هایی که به یزد اومدن یه پرسو جویی بکنید.


 


Dowlatabad Gardens - YazdAmir Chaghmagh TakyehJamea Mosque domeRemains of Historic Building Facade near Saryazd's southern cemetary - SaryazdDowlatabad Garden's Windows - Yazd / 19th October 2001Dowlatabad Garden's Stained Glass Window - 19th October 2001Dowlatabad Garden's Stained Glass Door - 19th October 2001"Oghab Kooh" Eagle Mountain - Taft, Yazd 2001 Saryazd Historic Fort, panoramic view - Saryazd Alexander's at Dusk - Yazd / 18th October 2001A hamlet in the South-West of the provinve of Yazd - PoshtkoohAlexander's Prison Doorways - Yazd / 18th October 2001Dowlatabad Garden Windtower - Yazd / 19th October 2001Dowlatabad Garden's Main Building Sky Light - Yazd / 19th October 2001End of Winter - Yazd March 2003, by A. EbrahimiAlexander's Prison Dome Interior Detail - Yazd / 18th October 2001

۵ نظر:

امین گفت...

نگار خانوم خوب کاری کردی که این مطلبو گذاشتی.من تو تدارک گذاشتنش بودم.البته من فرهنگ اصطلاحاتو هم میخواستم بذارم.ولی در کل ممنون همشهری.

جواد گفت...

اشکان قطاب یادت رفت
چاکر تموم یزدیای گل مخصوصا داش امین

محمد گفت...

من فقط از یزد رد شدم و توقف چند ساعته داشتم! البته یه شب هم خوابیدم اونجا...ولی اصلا شهرو ندیدم!!!!

ولی ان شا... خدمت می رسیم!!!!!

سارا گفت...

خـــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــلی دوس دارم یزد رو ببینم.خـــــــــــــــــــــــــــــیلـــــــــــــــــــــی.کاش بشه یه روزی!

امین گفت...

قدم هر چی پسره رو چشم من وقدم هر چی دختره رو چشم همشهری عزیز.(ببخشید مشکل شرعی داره وگرنه قدم اوناهم رو چشم)در مورد شوغاتی در خدمت یکی یکی بچه ها هستم