دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

خبرنامه یک کلاغ چل کلاغ!!!....

خبر.....خبر.....خبر......آخرین خبرای دانشکده!!!!!.... دید دی دین. دید دی دین. دید دی دین. دین..........


و حالا سر تیتره خبر های دانشکده......




  • سه تا کلاس مالیه استاد دادگر( روز شنبه) تشکیل نشده.(عجب استاد گلیه این دادگر)  


  • کلاس جزای استاد صفاری( روز شنبه) در عین ناباوری تشکیل شد و دانشجویان گرامی پشت میزهای کلاس نشستن و به صحبت های استاد گوش دادن.


  • کلاس متون حقوقی هم طبق خبر های رسیده به دلیل رفتن استاد رستمی به خارج از کشور تشکیل نشده.


  • کلاس حقوق بین الملل(روز شنبه) استاد هنجنی هم با تلاش تنی چند از بچه های فعال(فروغ و مهرنوش و ...) تشکیل نشده.


  • کلاس های (یکشنبه) : جزای  استاد شاملو،حقوق بین الملل استاد بیگ زاده،تجارت استاد قدک،آیین زندگی استاد کاشانی نیا،حقوق اساسی استاد راسخ،جزای استاد سماواتی تشکیل نشده.(کلا کلاس نبوده دیگه.)


  • خبری مبنی بر جداسازی و تفکیک جنسیتی در وبلاگ مطرح شد که پس از تحقیقات و کندوکاوی که بچه های خبرساز خبرنامه یک کلاغ چل کلاغ در مورد این موضوع کردن معلوم شد که این خبر درست نبوده و توسط  دانشجو (وزیر علوم) تکذیب شده.(ولی خوب دقیقا معلوم نیست می دونید که...)


  • این خبرم مخصوص کسایی هستش که شماره حساب تجارتشونو به خانم ساکن اتاق 206 دادن: گویا دیگه مهلت انجام این کار تموم شده و مسئولین دست و دلبازه استعداد های درخشان دانشگاه شهید بهشتی قصد دارن تا قبل از عید500000 ریال(واقعا که خیلی زیاده، فقط یه چن لحظه ای به صفراش توجه کنین، من که نمیتونم باور کنم) به حساب بچه هایی که شماره حسابشون رو دادن واریز کنن!!!!.. (خوشحال باشید پول ها واریز شده .) 

اگه  بچه ها خبر خاصی در مورد دانشکده دارند خواهشا توی قسمت نظرات مطلب خبرو بذارن تا بچه ها ی دیگه هم از خبر مطلع بشن. در مقابلم اگه کسی می خواد که خبری از دانشکده بگیره بره توی قسمت نظرات مطلب کامنت بذاره..... (همه مطلب شد خبر)

۴ نظر:

عاطفه گفت...

مرسی از اخبار دقیقتون......

ولی امیدوارم از این همه تعطیلی اون ور سال ضزبه نخوریم.....

سارا گفت...

مطمئنی زهرا؟من دیروز حسابم رو چک کردم ... نریخته بودن که!
ساعت چند واست اس ام اس اومد؟

امین گفت...

بنده هم چیزی از بانک دریافت نکردم.یه سوال؟میشه همزمان با سال نو رنگو لعاب وب عوض بشه؟رنگش شادتر بشه.

داش علی گفت...

جان چه ارزد که نثار قدم یار کنم ... جان متاعیست که هر بی سرو پای دارد/
منم به همه تبریک میگم سال نو را پیشاپیش و ارزوی سلامتی واسه همه و سر بلندی و طول عمر و.... هر چی ارزو خوب دارم // امیدوارم کسی از دست من ناراحت نباشه همه ما رو ببخشند اگر حرفی چیزی تو این سال پیش امد و از من رنجید / بخصوص دوستان...