دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

جانشینم روی صندلی داغ!!!!!!

صندلی داغ من که خیلی وقت پیش تموم شد..حق من اینه که جانشینمو انتخاب کنم!!!!!

 

واسه اینکه بعدا نگین نگفتی..از قبل گفته بودم هرکی بیشتر فعالیت کنه در داغ کردن صندلیه من نفر بعدی خودشه!!!!...پس اساتید خواهشا به قبح عقاب بلا بیان استدلال نکنن!!!!!!!

 

سارا و شیوا از همه فعال تر بودن!!!! ولی سارا خودش بدون ااعمال اراده ی من نشست!!!...فبها (گرچه الان می خواد زیر آبی بره!!!!!!!!)

 

پس به عنوان حق قانونی خودم شیوا رو انتخاب می کنم!!!!

 

البته از اونجایی که دیکتاتوری چیز بد و اخ ایه!!!!...باید این کار با رضایت خودش باشه!!!!!!

 

پس شیوا!!!!..با رضایت خودت باید بشینی رو صندلی!!!!!!!

۲ نظر:

شیوا گفت...

ا بیخود نوبتی هم که باشه نوبت فروغه اون زودتر از من تو صف وایساده بود ایناها زنبیلشم جلو پامه!!

یک عدد وکیل نیمه دیوانه گفت...

شیوا جان بابا چطوری؟
خوبی
چه خبر
شیوا جواباااااااااااا :ی
شیوا شیوا
دل من شد اسیرت :دی