دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

جدیدترین تکنولوژی ژاپنی ها

این وبلاگ زیاد با تکنولوژی سر و کار نداره خودم می دونم!اینا رو دارم میگم که بعد از خوندن این مطلب نگین تکنولوژی به دیگر مطالب ما چه ربطی داشت!من خودم که اینو خوندم هم کلی کف کردم هم دلم سوخت!البته یه موقع فکر نکنین برا سوزوندن دل شما ها گذاشتمش ها؟نه بابا منو چه به مردم آزاری


اما می خواستم با جدیدترین تکنولوژی دنیا آشنا شین چون احتمالا تا ۲۰سال آینده وارد ایران نمیشه که زیارتش کنین!(البته باید خوش بین بود!شاید همین فردا وارد بازار ایران شد!کار خدا رو چه دیدی!)


درهرصورت زیاد منتظرتون نمیذارم!!این شما و این جدیدترین تکنولوژی ژاپنی ها!



 


آيا ميتونيد حدس بزنيد اين چيه ؟

ErrooorTM.CoM| گروه<br/> اینترنتی<br/><br/> ايران<br/> ويج (<br/> ارور سابق )‌

دقيقتر نگاه كنيد و حدس بزنيد چي ميتونه باشه


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌

فكر مي كنيد اينها خودكارهاي دوربين دار هستند؟

نه اينطور نيست


ErrooorTM.CoM| گروه<br/> اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌

هيچ حدس ديگه اي نداريد؟

فكرتون به هيچ جا قد نميده؟

خوب پس زياد منتظرتون نميگذاريم

آقايون و خانمها! تبريك ميگم...!


شما به تكنولوژي آينده مينگريد... بله، درسته!


شما فقط چيزي رو داريد مي بينيد كه در آينده، جايگزين كامپيوترهاي شخصي شما خواهد شد

ببينيد چطور كار ميكنند:


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌

در فرآيند كوچك كردن اندازه كامپيوترها، دانشمندان با استفاده از روش بلوتوث پيشرفت قابل ملاحظه اي كرده اند، شما ميتوانيد اين محصول جديد را كه به زودي عرضه خواهد شد، در جيبتان گذاشته و جابجا كنيد.

ErrooorTM.CoM|<br/> گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور<br/> سابق )‌

اين «ابزار قلمي ها»، هم صفحه نمايشگر و هم صفحه كليد را براي شما بر روي يك سطح صاف در جايي كه ميخواهيد كار خود را انجام دهيد بوجود مي آورد تا بتوانيد بطور خيلي معمولي با كامپيوتر خود كار كنيد

ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌

حالا با اين تفاسير ديگه بايد گفت :

خداحافظ لپ تاپ  

۱۲ نظر:

ali tabbakhy گفت...

مرسی خیلی جالب بود البته من کیبردشو دیده بودم . ولی مرسی از مطلبت / از دیگر بچه هام تقاضا دارم اگر چنین چیزهای برخورد داشتن در مطالب اطلاع رسانی کنن / مرسی از مطلب

مهران گفت...

فوق العاده بود.مرسی

عطیه بانو. گفت...

آفرین شیوا .واقعا عالی بود. دنیا کجاست ما کجاییم؟...........

یک عدد وکیل نیمه دیوانه گفت...

woW...
wow..
فن تستییییییییییییک شیوا
متحیر موندم...

عاطفه گفت...

اي ول ژاپني ها.....دمشون گرم........


فکر کنم اون روزی که خدا عقل تقسیم می کرده ما توو صف چشو ودماغو و...... بودیم

محمد گفت...

همون بهتر که هنوز تو ایران نیومده!!!!! وگرنه خدا می دونه چه جوری ازش واسه مردم آزاری استفاده می کردیم...

ما نشون دادیم خیلیامون جنبه ی تکنولوژی رو نداریم...ملموس ترینش یه سری اتفاقات که تو بلاگ افتاد!!!!!

ریحانه گفت...

وووووووووووووووووووووووووووووووووووواااای ی ی ی ی ی ی ی ی!!! من واقعا کف کردم.............

محمد گفت...

سهم ما ایرانیام شده رویا پردازی و حسرت خوردن شیوا...

داش علی گفت...

هیچ ربطی به ایرانی بودن ما نداره مگه برفسور سمیعی و امسال اینا ایرانی نیستند این مسئله مدیریت ماست نه افراد ما نه هوش ما اینو تفکیک کنید بچه ها

شیوا گفت...

با داش علی موافقم.تو مملکت ما امکانات و توجه کمه وگرنه هوش بچه هامون ایرادی نداره.این اواخر هم جوونای ایرانی با کمترین امکانات به یه چیزایی رسیدن.باید خوشبین بود.

زهرا گفت...

یک کارای میکنن این جاپونی ها (به قول مشهدی)ان شاء الله یه بار هم یه دانش اموز دبیرستانی ایرانی توی زیر زمین خونشون مثل اون رو درست می کنه.مثل دفعه قبل که انرژی هسته ای رو درست کرد (به قول احمدی نژاد)

زهرا گفت...

سلام زهرا جون منضور من هم مشهدي ها نبودن حاج اقا مشهدي بود