دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

تست روانشناسی عشقی

سلام به همه ی هم کلاسی های عزیز!


این اولین مطلبیه که من تو بلاگ میذارم.اونم یه تست روانشناسی عشقیه.من سوالاتش رو مطرح می کنم می تونین بیاین جواباتونو بذارین رو بلاگ.انشالا ۲۰ اسفند میام جواب سوالا رو می ذارم.(۱۵روز برای جواب دادن همتون کافیه دیگه؟!)


سوالا رو بدون هیچ ترسی جواب بدین نترسین جواباش ضایعتون نمی کنه.فقط چیزایی از شخصیتتون رو نشون میده که حتی ممکنه خودتون تاحالا جرات فکرکردن بهش رو نداشته باشین.من این تست رو به هرکی گفتم ۱۰۰٪ درباره ی شخصیتش درست بوده امیدوارم درباره ی شما هم همینطور باشه.


بعضی از بچه های دانشکده این تست رو می دونن چون من قبلا بهشون گفتم.امیدوارم همراهی کنن و جوابشو به شما نگن تا هیجانش بیشتر شه!و حالا این هم سوالات:


۱)فرض کنید می خواین به خونه ی محبوبتون برین.برای رفتن به خونه ی اون دو تا راه وجود داره.راه طولانی اما زیبا و راه کوتاه اما خسته کننده.کدوم راهو برای رفتن انتخاب می کنین؟


۲)سر راه می خواین براش ۲۰شاخه گل رز بخرین.گلهای سفید و قرمز موجوده.از هرکدوم چندتا بر می دارین؟می تونین همه رو فقط از یه رنگ بردارین یا ترکیبی بردارین.


۳)وقتی به خونه ش می رسین کسی از آشناهاش در رو باز می کنه.میگید اون صداش کنه یا خودتون میرین صداش کنید؟


۴)وقتی به اتاقش میرین اون تو اتاقش نیست.گل ها رو می ذارین روی تختش یا لب پنجره اش؟


۵)شب خونه ی اونها می مونید اما در اتاقی جداگانه می خوابید.صبح که به اتاقش میرید اون خوابه یا بیداره؟


۶)و در آخر تصمیم می گیرید به خونه برگردید.حالا از اون راه طولانیه که اول گفتم برمی گردید یا راه کوتاهه؟؟

۳۶ نظر:

عاطفه گفت...

سلام شیوا جان.....مرسی که اومدی.......
خب من اول جواب میدم.....


خب با اینکه خیلی از عشق و این چیزا خوشم نمی آد ولی جواب می دم....

اوه تا 20 اسفند خیلی دیره
1.من راه اول رو انتخاب می کنم
2.همه اش رو از ی رنگ بر می دارم
3.خودم گل ها رو بش می دم
4.لب پنجره
5.باید بیدار باشه
6.آقا همون راه قشنگه

اشکان گفت...

اقا تستش خیلی قدیمیه فکر کنم برا زمان قلقلک میرزاست البته به نظرم میاد شیوا خانم باید یه ذکر منبعی هم در پایان مطلبتون میزدید که فردا به علت سرقت ادبی دستگیرتون نکنند چون که همین تستو من حدودا یک سال پیش توی سایت دیگه ای که متاسفانه ادرسشو یادم نیست دیده بودم البته به خاطر اینکه فک نکنید که بلف زدم می تونم یه جاهاییشو لو بدم..

سارا گفت...

1.کوتاه اما خسته کننده
2.هفده تا قرمز برمیدارم سه سفید
3.خودم میدم بهش
4.لب پنجره
5.خوابه (البته در واقع اساسا اون باید بیاد منو بیدار کنه!!! بعیده ساعت خواب کس دیگه ای شبیه من باشه!)
6.راه طولانیه

بیستم خیلی دیره...نمیشه واسه من پارتی بازی کنی زودتر تو دانشکده جوابشو بدی بهم؟

داش علی گفت...

1 راه طولانی 2.همه قرمز 3.به خودش میدم4. دم بنجره 5 . بی خود" اصلا باید بیش خودم به خوابه 6. راه کوتاه زود تر برم به کارام برسم خاله بازی رمانتیک بازی بسه دیگه

امین گفت...

دوباره جواب میدم.امیدوارم دیگه حذف نشه.
1.راه اولی.
15 تا قرمز 5 تا سفید.
به خودش میدم.
روی تختش.
خوابه.صبح اول صبح نمیخوام خوابش خراب بشه.
همون راه اول.اگه تفاوتی با نظر قبلی بود بگید.چون یادم نیست چی گفتم.

سهند 13 گفت...

1)طولانی
2)15تا سفید 5تا قرمز
3)خودش
4)تختش
5)باید بیدار باتشه
6)طولانی

نوشین گفت...

راه کوتاهه
20 تا سفید
خودم میدم بهش
روی تختش
خوابه
راه طولانیه

میثم گفت...

1. کوتاه ولی هرکدوم دکه سیگار داشته باشه
2. 10 تا سفید 10 تا قرمز
3. این همه گل خریدم که یکی دیگه بده؟
4. لب پنجره که میوفته پایین می ذارم رو تختش
5. اونقد بی ادب نیستم که تو خونه مردم سر کشی کنم..ولی خوابه
6. باز راه کوتاهه که دکه سیگار فروشی داره

شیوا گفت...

بله آقا اشکان ممکنه یه کم قدیمی باشه ولی دیدید که بیشتر بچه ها ازش خبر نداشتن!
درضمن اون سایتی که اینو ازش دیدم رو یادم نمیاد چون اتفاقی پیداش کردم و فکر نکنم کسی معتقد باشه من بخاطر چندتا سوال دست به سرقت زدم می خوای شما اسم سایتی که توش اینو خوندیو بذار که کسی فکرنکنه من سارقم!!

شیوا گفت...

فروغ جونم باید تعداد گل ها رو بگی از هررنگی چندتا!
بعدم با اینکه دادی به اون خرمگس معرکه!ولی بازم تصور کن اگه خودت می بردی اتاقش کجا می ذاشتی!

شیوا گفت...

اگه تا دوشنبه تعداد جوابها زیاد بشه دیگه اون روز جواب تست رو می ذارم.حالا ببینیم چی پیش میاد!
محمد یعنی چی تو جواب بذار من خودم دقیق تر تفسیرش می کنم؟!بالاخره انتخاب کن!خوابه یا بیدار؟بابا دیگه انتخابش از انتخاب رشته ی دانشگاه که مهمتر و حساس تر نیست یه کدومو بگو دیگه!!

عطیه بانو. گفت...

1.راه طولانیه.
2. همه رو قرمز.
3.خودم بهش میدم.
4.روی تختش
5.بیدار باشه.
6.کوتاهه.

نسرین گفت...

1راه کوتاه و خسته کننده
2یه قرمز بقیش سفید
3خودم بهش میدم
4روتختش
5بیداره
6راه طولانی و قشنگ

شیوا گفت...

بچه ها بنا به تذکری که آقا اشکان داد(که این یکی دیگه به جا بود!!)من صورت سوال 3 رو تصحیح کردم.ببخشید بخاطر اینکه اول اشتباه نوشته بودمش.البته دوستانی که با سوال قبلی پاسخ دادن نگران نشن نیازی به تصحیح جوابشون نیست چون در اصل پاسخ سوال هیچ تغییری ایجاد نمیکنه فقط برای اینکه صورت درست رو داشته باشین تصحیحش کردم.

شیوا گفت...

مگه متن شاهنامه ی فردوسیه که سرقت ادبی محسوب بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصولا درمورد تقلید شعر و این چیزا میگن سرقت ادبی!اگه این تستو سرچ کنین ممکنه تو چندین سایت همزمان باشه بدون ذکرمنبع!
بعدشم من درمورد این تست هیچ ادعایی ندارم شما هم انقدر سخت نگیر!

شیوا گفت...

بابا روان تو تکه محمد تسلیم قبول!!!!!!!!!!!!!!ببین یه تست گفتیم جواب بده 100جور ادا درآوردی!یکی تو یکی هم اون وکیل نیمه دیوونه که منو به یه دیوونه ی کامل تبدیل کرد!!منکه نگفتم فیلمنامه ی فیلم هندی بنویس که تو اون جوابا رو دادی!

شورای نویسندگان وبلاگ گفت...

گل نرگس,آقای هفت رنگ یا هر اسم دیگه ای که داری! ما تا همین حالاش به اندازه کافی دردسر کشیدیم!
اگه دوست داشتی با اسم واقعی نظر بدی که با کمال میل ازت استقبال می کنیم
در غیر این صورت معذوریم!
اولش هرکی میاد با اسم مستعار نظراتش درست و قابل تائیده! ولی چند وقت بعد معلوم نیست چی پیش میاد...ما هم واسه اینکه نه پیشداوری کرده باشیم نه بیخود کسی رو متهم کرده باشیم از همه قبل از اینکه مشکلی پیش بیاد میخوایم با اسم واقعی بیان!
شما هر کسی هستی با کمال احترام ازت میخوایم که من بعد با اسم خودت نظر بده! اینجا کسی داره خلاف نمیکنه که بترسیم از اسم واقعیمون!
قانون اینکه هم با اسم واقعی نظر بذارن واسه همه یه جور اعمال میشه
با تشکر!
از طرف شورای نویسندگان وبلاگ!

ریحانه گفت...

راه کوتاهه
همش قرمز
خودم میدم بهش
روی تختش
خوابه
راه کوتاهه که زود برسم خونه بهش زنگ بزنم........

مسعود گفت...

سلام
1.راه دوم
2.سعی میکنم بیش ترشو قرمز انتخاب کنم
3.چون خجالتیم اون صداش کنه
4.توی اتاقش
5.احتمالا بیداره
6.راه طولانیه

زهرا گفت...

1.راه دوم تازود تربرسم 13.2تاقرمز7تا سفید 3.خودم صداش میکنم 4.لب پنجره5.باید بیدارباشه6.راه طولانی

فاطي گفت...

1.اه قشنگه طولانيه 2. 19تا سفيد يكي قرمز 3.خودم صداش ميكنم 4.روي تخت 5. خوابه 6. همون قشنگه زودباش شخصيت منو بگو!!!!!!!!!!!!!

شیوا گفت...

من و فیلم هندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا به قیافه ی من میاد آدم رمانتیکی باشم؟؟چه برسه به اینکه فیلم هندی هم نگاه کنم!!
ولی فکرکنم تو دوره ی زیادی فیلم هندی نگاه کردی چون دیگه الان طی یک دوره ی تکاملی می تونی یک درجه بهتر از فیلم هندی رو تصور کنی!
زهرا جان ما همدیگه رو می شناسیم؟؟؟؟؟؟؟آخه زهرا زیاد تو دانشکده داریم!

بهاره گفت...

من راه اول رو انتخاب مي كنم.
گل رز سفيد .
مي گم اون شخص صداش كنه.
گل رو مي ذارم روي تختش.
خوابه.
براي برگشت مسير دوم رو انتخاب مي كنم.

کوثر خانم! گفت...

اشکان چقد حرف می زنی؟؟؟؟ بذار ملت تستشون و بگیرن!! به جای این همه بالا منبر رفتن خودت هم جواب تستو بده!

1.راه دوم
2. ده تا سفید ده تا قرمز
3. اون صداش کنه
4. تخت
5.بیداره
6. راه طولانی

اشکان گفت...

شرمنده نتونستم پایین منبر باشم گفتم برم اون بالا بینم هواش چطوریه.
من تستو قبلا جواب دادم الانم میل ندارم که دوباره این کارو بکنم.
البته اگه دیدم توی جوابایی که می خواد شیوا خانم براتون بذاره مشکلی هست سعی می کنم کمکش کنم که حداقلش شما جوابتونو درست دریافت کنید.

شیوا گفت...

آقا اشکان شما هم انگار فقط کلید کردین رو همین یه مطلب!به جای ایراد گیری از من تشریف ببرید یه کم بالاتر تو مطلب تکنولوژی نظر بذارین!اون که دیگه مال عهد قلقلک میرزا نیست خدای نکرده؟؟قبول دارم یکی از سوالا رو اشتباه نوشتم اما با توجه به نظر نذاشتنتون تو مطلب تکنولوژی متاسفم که شما فقط بلدید نقاط ضعف رو بیان کنید!!!

اشکان گفت...

چرا اینجوری فکر می کنید؟
به نظر شما همه باید توی هر مطلبی که هست نظر بذارن؟
خوب اگه اینجوریه که شما می گید، من نباید توی هر مطلبی که نظر گذاشتم به غیر از اشکال گیری از طرف کاره دیگه ای کرده باشم.
من اول مطلبو می خونم و اگر به نظر اومد که در مورد مطلب نظری دارم، نظرم رو ابراز می کنم که شانس شما نظر من با اشتباه شما همسو درامده فقط همین.
(البته بهتون پیشنهاد می کنم بجای اینکه از دست من ناراحت بشین و متاسف سعی کنید که از این به بعد مطالبتون رو درست توی بلاگ بذارید و از طرفیم خوشحال باشید که دوستان خوبی دارید که اشتباهاتتون رو بهتون گوشزد می کنند.)

شیوا گفت...

نه همه نباید تو همه ی مطالب نظر بذارن ولی خوشحال میشم وقتی دارین به طور متوسط روزی 2بار این تست روانشناسیو مورد لطف خودتون قرار می دید سری هم به اون یکی مطلبم بزنید!

ریحانه گفت...

ای بابا....!! حالا تا صبح به هم گیر بدین...!!! اشکان یه بار گفتی اشکال سوال و شیوای بنده خدا هم زود درستش کرد. در ضمن این مطلب فقط تو یه سایت خاص نبوده که بخواد منبع بگه!!! انگار از یه سایت یه شعر از یه شاعر در بیاری و بزنی بعد اسم سایتم بنویسی . اون سایت که از خودش در نیاورده........!! در هر صورت به نظر من بهتر به جای اینکه هی گیر بدی یه مطلب جالب بذاری که همه استفاده کنن.............

اشکان گفت...

حالا چون ریحانه می گه باشه.(ولی ریحانه منظورم اینیو که میگی نبود ولی خیلی چون مهم نیست بیخیال من حرفامو زدم خواه شیوا، پندگیر، خواه...)

ریحانه گفت...

ممنون از توجهت...

یک عدد وکیل نیمه دیوانه (فروغ) گفت...

صلوااااااااااااااااااات

میثم گفت...

1.کوتاه

2.فقط قرمز

3.خودم صداش میکنم مگه لالم

4رو تختش

5.بیدار

6طولانی

شیوا گفت...

میثم مگه شما قبلا جواب ندادی؟مگه ما چندتا میثم داریم؟

میثم.ر گفت...

مخفف رامشی

آقا میثم گفت...

واسه اینکه منو اشتبا نگیرید,بنده آقا میثم هستم(بالاخره کشمش هم دم داره)
شما نمیخوای جوابارو بگی؟ نکنه همه سر کارن؟