دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

سربازی



۵ نظر:

نسرین گفت...

اولا اینو نگی چی بگی بابا توفیق الهی
دوما سختی ها و شیرینی های این به قول خودت توفیق الهی متنایب با جنس شما پسراست در ضمن چه ربطی به خانما داره نمی ترسی با این حرفا از اجر الهیت کم بشه یه وقت ریا نشه شمام فقط بلدین همه چیزو به ما ربط بدین

زهرا گفت...

من باسربازی رفتن کاملا مخالفم.(با عرض پوزش از همه دخترا نمی خواستم نارو بزنم)ولی پسرام روشون رو زیاد نکنن من یکی رو می شناسم گفت دیونه ام تا سربتزی نره از کی تا حالا سربازی شده توفیق الهی مسعود؟

نسرین گفت...

مثل اینکه تو خوابی بیدار شو خیلی وقته دوران فرمانروایی شما مردا تموم شده دوران خادم و مخدوم تموم شده ما مثل شما عقده ای نسیتیم که بخوایم زور بگیم و ادعا کنیم الان دوران زن سالاری نه آقا همه آدما آزادن و باید آزادانه فکر و زندگی کنن در ضمن اگه گفتم ما نمی خوایم فرمانروایی کنیم دلیل بر ناتوانی نیست گفتم تا تو دوباره نیای از این حرفای پر محتوا بزنی
ترسیدن از سوسک که عیب نیست هر کی از یه چیزی می ترسه البته بعضی از آدما از هر حیوونی ترسناک ترن

محسن گفت...

نیمچه دیوونه خلاف به عرض جناب عالی رسوندن
پسرا شیرند مثل شمشیرند
دخترا موشن مثل خرگوشن
از هر چه بگذریم الله وکیلی تو که نیمچه دیوونه ای به نظرت برابری بهتر نیست
هههههههههههو ههههههههههههو پرو نشیا البته بر دیوونه عسر وهرجی نیست

نسرین گفت...

آره منم با برابری موافقم البته تعریف من از برابری , برابری محض بین دختر و پسر نیست