دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

بشمار و نام ببر

سوالی که من میخوام در این قسمت از وب لاگ از شما ها بپرسم مثه مسجد زنوونه مردوونه داره!!


اول از خانوما شروع میکنم چون lady is first


تاحالا چند تا bf داشتی؟؟؟؟


اگه میشه نام ببر؟؟


bfeto دوست داری ؟؟؟


 حالا آقایون


تاحالا چند تا gf داشتی؟؟؟؟


اگه میشه نام ببر؟؟


gfeto دوست داری ؟؟؟


خوب دوستان عزیز ناراحت نباشید این سوال اصلا شخصی نیست میدوونم الان چهره ی بعضیا اینجوری شده  یا شاید اینجوری  یا شاید (همون خر کیف خودمون) و خیلی شکلک های دیگه.....


جواب این سوال بستگی به برداشت خودتون از bf & gf داره


منظور من از bf بهترین دوسته یعنی best friend 


و gf یعنی دوست خوب یا همون good friend 


حالا هر کی پیش خودش کلاهشو قاضی کنه که اول چی فکر کرده


ما از این پست دو تا نتیجه میگیریم


1.میزان محبوبیت هر شخص


2. میزان انحراف ذهن هر شخص

۶ نظر:

حسین گفت...

بخوان ما را
منم پروردگارت
خالقت از ذ ره اي نا چيز
صدايم كن مرا
آموزگار قادر خود را
قلم را، علم را، من هديه ات كردم
بخوان ما را
منم معشوق زيبايت
منم نزديك تر از توبه تو
اينك صدايم كن
رها كن غير ما را، سوي ما باز آِ
منم پرو د گار پاك بي همتا
منم زيبا، كه زيبا بنده ام را دوست ميدارم
تو بگشا گوش دل
پرورد گارت با تو مي گويد
تو را در بيكران دنياي تنهايان
رهايت من نخواهم كرد
اینم دددددددددددددددددددددددددددددددافففففففففففففففففففففففففف ما

هنگام گفت...

میخندی ای ی ی ی ی ی منحرفاااااااااااااااااااااااااااااااااا

سحر بانو گفت...

سلام..بچه ها شما توی کلاستون زهرا موسوی دارید؟

نسرین گفت...

با این اوصاف منم دچار انحراف ذهنی شدم
مرسی هنگوم جونم

شیوا گفت...

فقط تویی که نیشت تا بنا گوشت بازه!!

هنگام گفت...

بابا امین خانم منظورم امین خان هم که آپ دیت شده هست