دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

دخترا شیرن! پسرا موشن !!!

چه دختر باشین چه پسر، نمی‌تونید انکار کنید که هممون همیشه راجع به افراد جنس مخالف یه جور کنجکاوی عجیبی داریم.همه‌ی ما یا به طور پیش‌فرض (به خاطر آموزش‌های غیر مستقیم جامعه) یا طی ارتباط‌های مستقیم فامیلی یا دانشگاهی‌مون یه تصوراتی از رفتار و اخلاق و ویژگی‌های کلی جنس مخالف‌مون به دست آوردیم...


علاوه بر اون، راجع به ویژگی‌های کلی خلق و خوی هم‌جنس‌های خودمون هم به مرور زمان یه سری اطلاعات ذخیره کردیم.


با این مقدمه، زحمت بکشین و با مراجعه به بخش نظرات تصورات خودتون از ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی افراد هم جنس و جنس مخالفتون رو توی دو دسته‌ی جداگانه ذکر کنید!


بعد می‌تونیم تصورات پسرا از خودشون رو مقایسه کنیم با اینکه دخترا راجع‌به پسرا چی فکر می‌کنن و برعکس!


شاید با این نظرسنجی فاصله‌ی زمین تا آسمونی تصورات ما در مقایسه با اون چیزی که حقیقت  داره،کمی کوتاه‌تر بشه!


والسلام!

۱۰ نظر:

مسعود گفت...

سلام
باعرض پوزش خدمت دختر خانوما
خدا جنس زن را آزمایشی آفرید
قبل از آن مرد برتر را آورد پدید
مرد،مردرا سوار برزن دید
ولی زن غیر از زمین هیچ ندید
مرد هرچه را دوست داشت خرید
زن فقط دید و حسرت کشید
مرد از صبح تا به شب دوید
آخر کارش به بهشت کشید
مرد، سرور و سالار؛ آیا شما مَـردید؟
زن تا کم آورد جامه خویش را درید
دخترا فکر میکنید شما برترید؟
نه توهم زدید،اگرخوابید، بیدار شوید
از ازل تا به ابدمرد موجود برتری ست
شما باید کوتاه بیایید، چاره چیست
آخر یه روز تیک میگیری لباسهای شیک میگیری

بابات را میکنی کچل تا بینی رو کنی عمل

با همراهت زنگ میزنی عینک رنگ رنگ میزنی

این دل و اون میزنی هی به موهات ژل میزنی

جنس لباسات تریکو موزیک فقط از انریکو

جوراب های فسقلکی روسریهای الکی

با اشوه های شُتری میشینی پشت موتوری

تو خیالت خیلی تکی فکر میکنی با نمکی

خوشی با این تیپ خفن حالا قشنگی مثلا ؟

محمد گفت...

کلا به نظر من اشتباهه همه ی پسرا رو یا همه ی دخترا رو تو یه دسته طبقه بندی کرد!!!! حد اقل واسه هر کدوم 3 دسته کلی باید تعریف کرد....7-8 واسه هر کدومشون تقسیم بندیه مناسبیه!!!..اگه بخوایم دقیق بشیم باید مبنای بحث رو کلا عوض کنیم!!!!!!

زهرا گفت...

مسعود اینا ویژگی پسراست نه دخترا همیشه می خوان اظهار وجود کنن
هر چی تو می گی از دل پر می گی(با دخل وتصرف)

هنگام گفت...

آقای مسعود خان یه کم خودتون و بقیه آقایونو بیشتر مورد عنایت قرار بدید
اصلا موافق نیستم
جنس مخالف تکمیل کننده ی هم هستن فکر کنم شما دینی دبیرستانو خوب مطالعه نکردی به آموزس بگیم یه پیش نیاز واستون بزاره
بعدشم همه جور آدمی هست چه زن چه مرد
با محمد هم موافقم البته یکمی

مسعود حسومی گفت...

تمامی این کامنتهایی که با نام مسعود ثبت شده متعلق به من نیست و من اصلا حال

و حوصله این کل کل ها ونوشتن شعر های عاشقانه را ندارم.

سارا گفت...

مرسی آقای حسومی از روشنگری که انجام دادین.پس معلومه وبلاگ رو می خونین فقط افتخار نمی‌دین کامنت بذارین...
کلاً این روزا آمار تعداد کثیری از هم‌کلاسی‌ها کشف! شده و به دست اینجانب هم رسیده که وبلاگ رو می‌خونن ولی افتخار نمیدن اینجا نظر بذارن...به نظر من که دو حالت بیشتر نداره: یا حالشو ندارن نظر بدن یا اینکه لابد فکر می‌کنن واسشون افت کلاس داره اگه بقیه بفهمن اونا هم به وبلاگ سر می‌زنن...!
شما با کلاس‌ها هم یه وبلاگ بزنین ما بیایم ببینیم چه می‌کنید اونجا! ما که بخیل نیستیم...

محمد (ادامه کامنت قبلی) گفت...

2. اون گروه از دخترا که خودشونو با روابطی که توش هستن تعریف می کنن..و متکی به دیگران اند!

این دسته از دخترا که منطبق بر تصویر سنتی زن هستن همیشه موضوع یکی از نقش های همسری مادری یا دختری قرار دارن (نقش خواهری بیشتر متعلق به دسته ی قبلیه) منظورم اینه که خودشونو با این وضعیت ها تعریف می کنن نه اینکه هستن!
این دخترا همیشه کس یا کسانیو می خوان که به زندگیشون جهت بده و واسشون تصمیم بگیره...زود عاشق می شن...اگه بیشتر تصورش از خودش به عنوان همسر باشه شدیدا وابسته ی شوهرش یا مردی که باش رابطه داره می شه و کم کم به جزئه جدایی ناپذیر اون تبدیل می شه و زندگی رو بدون اون غیر ممکن می بینه و مسلمه که همیشه می خواد تو یه رابطه باشه..اگه احساس کنه بیشتر یه مادره..همیشه حتی بین دوستاش و تو روابط عاطفیش دنبال کسایی می گرده که بتونه مثل یه مادر ازشون مراقبت کنه و بشون خوب و بد و یاد بده!!!و معمولا همه ی وقتش صرف رفع نیازهای همین کسانی می شه که مثل یه مادر احساس تعهد واسه مواظبت ازشون می کنه!!!!...اوناییم که بیشتر احساس می کنن دخترن تا مادر یا همسر همیشه دنبال یکی می گردن که واسشون تصمیم بگیره و اونا قبول کنن..این گروه همشون آدمای عاطفی و مهربونین..معمولا توی دعوا خودشونن که کوتاه میان چون آرومن و می خوان آرامش حفظ شه! می شه گفت خیلیاشون حسادتو دارن...معمولا نه گفتن واسشون سخت تره..و واسه همینه که راحت تر به بازی گرفته می شن...پسرا به این گروه تمایل بیشتری دارن معمولا ( به خاطر همون جنبه ی عاطفی و آرامش بخش روانشون) و اینکه معمولا تو روابطشون مقید ترن

محمد گفت...

اول از همه خودم شروع می کنم نظرمو درباره دخترا می گم!!!

گفتم که حداقل اقلش دخترا باید به سه گروه تقسیم بشن (البته بگم این دسته بندی از من نیست ولی قبولش دارم):

1. اون سری از دخترا که متکی به خودشونن..یعنی شخصیت خودشونو با خودشون یا اهدافشون تعریف می کنن!!

معمولا این گروه از دخترا بیشتر منطقی اند تا عاطفی...تقریبا می شه گفت عاشق نمی شن...می تونن توجهشونو رو یه موضوع متمرکز کنن..کمتر می ذارن بقیه واسشون تصمیم بگیرن..اهل برنامه ریزی اند..بودن توی رابطه در درجه ی اول اهمیت نیست واسشون..هم می تونن فمنیست فمنیست باشن هم می تونن مدافع شدید مردسالاری باشن..ولی کلا در همه حال با تصویر سنتی از زن منطبق نیستن...کلا دخترای فعال و برونگرایی اند..مفید بودن واسشون خیلی مهمه..به راحتی می تونن بیرحم بشن و راحت دلشون میات بقیه رو تنبیه کنن! معمولا حسادت درشون کمتره...ولی به جاش شدیدا رقابت طلبن..کمتر پیش میات احساساتشون رو نشون بدن ( به فرض اینکه داشته باشن)..و بیشتر خودشون و هدفشون واسشون مهمه تا بقیه!

محمد (ادامه کامنت قبلی) گفت...

3. دخترایی که شدیدا تنوع طلبن و تو لحظه زندگی می کنن!!

این گروه از دخترا معمولا جذابیت ( با زیبایی اشتباه نشه ) ذاتی دارن و بدون هیچ زحمتی معمولا پسرای زیادی دورش جمع می شن...این دخترا می تونن خیلی زود شدیدا عاشق بشن و به همون زودی اون عشق واسشون تموم شه و این اتفاق معمولا هیچ دلیل خارجی نداره بلکه فقط به دلیل تنوع طلبی و زندگی لحظه ایشونه..از اینکه خودشونو بند یک رابطه کنن فرار می کنن و از هیچ مردیم انتظار ندارن خودشو به اون بچسبونه..حتی می شه گفت خوششم نمیات..مثل گروه قبلی ( و حتی خیلی بیشتر از اون) حس زیبایی شاختی و زیبایی پسندی قوی داره..معمولا ترکیبی از حساسیت شدید گروه 2 و بی احساسی گروه 1(یعنی یه لحظه اینجوری یه لحظه اونجوری)مثل گروه 1 کاملا مستقله و مثل گروه 2 به رابطه نیاز داره..کلا مردها به این نوع دختر ها خیلی گرایش دارن ولی کمتر ترجیح مب دن یه رابطه ی جدی با ای گروه داشته باشن چون واسه رابطه جدی مناسبشون نمی بینن!!!

سارا گفت...

محمد حسین چند ماهه به دنیا اومدی شما؟
جلسه شنبه بود!امروز یک شنبه است(الان البته دیگه شد دوشنبه).تو یه روز ما معجزه کنیم؟اون هم در حالی که هممون تا 6 کلاس داشتیم و حداقل 8 و 9 تازه رسیدیم خونه؟؟؟قالب عوض کنیم؟ انتقال بدیم؟ همه رو توجیه کنیم؟؟؟من میگم شما سید مظلوم برو یه وبلاگ دیگه بزن ما هم یاد بگیریم...
جدی میگم اینو.اگه اینقدر انتقاد داری و دلسوز هم هستی و می بینی ما هم از پسش بر نمی یایم خودت یه نمونه وبلاگ بزن با تمام ویژگی های مورد نظرت ما هم یاد بگیریم...