دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

یاران بشتابید...

کعبه چرخیدن گرد یک مکعب نیست حقیقت کعبه معرفت چرخیدن است     

                                                           دکترعلی شریعتی                    







کعبه خودسنگ نشانیست که ره گم نکنی


حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست....


آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان ویژه پسران و اساتید دانشگاهها


  دانشجویان از 23 فروردین تا 30فروردین فرصت دارند در سایت ستاد عمره دانشگاهیان ثبت نام کنند.


  متن كامل خبر :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره دانشگاهیان،ثبت نام عمره ویژه پسران دانشجو و اساتید دانشگاهها از تاریخ 23 فروردین تا 30فروردین در سایت ستاد عمره دانشگاهیان به آدرس  www.labbayk.comانجام می گیرد.


لازم به ذکر است در خصوص دانشجویان متاهل،سهمیه زوجهای دانشجو امسال به دانشجویان شرکت کننده در ازدواج دانشجویی اختصاص یافته و قرعه کشی تنها از آن دسته از دانشجویان صورت می گیرد که در ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده باشند.


التماس دعا

۲۵ نظر:

جواد گفت...

زمانی که برای کربلا ثبت نام کردم دعا کردم هر کی کربلایی تره بره حالا هم دعام اینه هر کی عاشقتره اسمش دربیاد ان شاالله

امین گفت...

بچه هایی که دلشون پاکه برامون دعا کنن.شاید.............

نرجس گفت...

سلام
مائده جان ممنون.فقط امیدوارم کسایی که واقعا دلشون میخواد برن .و اینکه خدا دوباره نصیبم کنه ...

علی گفت...

ولی یه چیز امسال متاسفانه برای دختر ها هیچج سهمیه ای نیست !!!!!

همش رو دادیم به ازدواج دانشجویی یعنی کسانی که تو ازدواج دانشجویی 88 شرکت کردن فقط وفقط می تونن برن از خانمها

عاطفه گفت...

من یکی از آرزو هام بود که برم مکه......البته تنها......ولی متاسفانه این عربا......


خوش به حال اونایی که می رند....

علی گفت...

به من بگو بهش میگم خانم

علی اقا گفت...

عاطفه خانم مطمئن باش هیچ خاتم تنهایی امسال به عمره تمیره مطمئن باش

نهال گفت...

اولا که آقای عابدینی شمارو نمی شناسم و فکر نمی کنم از ورودی های ما باشید ولی در ظاهر که خیلی با خودتون دچار تعارضین......... از ی طرف می گین توی این کار هستین و شما و یا همکارانتون تصمیم گرفتید سهمیه خانم های مجرد رو بدین به متاهل ها از ی طرف مسلمو نای سنی رو لا مذهب و موش خور می دونین و مسئول این کار......... اگر اعتراضی کردم به این خاطره که هیچ توجیهی رو برای اینکه حق خانم ها گرفته بشه قبول ندارم و در ضمن این حرفمو که گفتم خدا کسی و محتاج... نکنه پس می گیرم چون فقط محتاج خود خداییم و بس............
برو طواف دلی کن که کعبه ی مخفی است
که آن خلیل بنا کرد و این خدا خود ساخت

علی عابدینی گفت...

خانم نهال خانم اولا سلام

دوما درسته من از ورودی های شما نیسیم

سوما من دایی امین هستم

چهارما رشته من با رشته شما فرق داره چون ای تی می خونم

پنجما با خودم تعارض ندارم

ششما عرب هر چی باشه همینه چه مسلمون چه غیر مسلمون

هفتما انشا الله شما هم میری

هشتما!!!!!!!!!!!

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا فقيهي، رييس ستاد عمره دانشگاهيان صبح روز شنبه در نشست خبري كه با حضور معاونان وي در محل ستاد عمره دانشگاهيان برگزار شد، با بيان اينكه امسال تنها سه گروه به حج عمره دانشگاهيان اعزام خواهند شد، گفت:‌ اين سه گروه شامل پسران مجرد، زوج‌هاي جوان و متاهلين خواهد بود و از خدمت‌گزاري به دختران مجرد به خاطر قانون عربستان محروم هستيم.

وي افزود: بر اين اساس دو گروه دانشجويان مجرد پسر و اساتيد مي‌توانند با مراجعه به سايت عمره دانشگاهيان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند.

به گفته فقيهي؛ امسال از دانشجويان متاهل براي حج عمره ثبت‌نام انجام نمي‌گيرد و سهميه آن از بين كساني كه براي ازدواج دانشجويي ثبت‌نام كرده‌اند - كه تعداد آنها 48 هزار و 300 زوج مي‌باشد و تاريخ ازدواج آنها نيز مربوط به 31 شهريور 87 تا 31 شهريور 88 مي‌باشد - با انجام قرعه كشي، تكميل مي‌شود البته در اين ميان اولويت اعزام با كساني است كه هر دو طرف زوج باشند.


حالا چی ؟؟؟؟؟؟؟؟

علی عابدینی گفت...

همین مسلمان های عرب سنی رو که شما سنگشونو به سینه می زنین می خوان سر به تن ما نیاشه چون دیدم دارم عرض می کنم ولاغیر .....

علی گفت...

هیج توجیهی !!! چند تا دلیل برات بیارم توجیه بشی شما ؟؟؟

ببخشید معذرت میخوام یه جوری برخورد می کنی که انگار اصلا تو این دنیا زندگی نمی کننین

علی عابدینی گفت...

سلام خانم نهال برو تو ادرس وبلاگ من تو فسمت ارشیو هفته چهارم اسفند

سهمیه تخصیص گرفته وزارت علوم رو واسه کربلا ببین

ببین به کیا دادیم به کیا ندادیم

علی عابدینی گفت...

اجرکم عندالله !!!!!

سمیه گفت...

خوش به حال هرکی که میره فقط یه خواهش دارم اونایی رو که تا حالا نرفتن فراموش نکنین جواب کسایی رو هم که اینقدر تبعیض بین مردو زن قائل میشن بسپارید به خدا میخوان کربلا ببرن اسم دخترا رو خط میزنن همش میشه پسر از مکه که کلا حذف شدیم توی شهر غریب به دختر مجرداتاق نمیدن دانشگاهم که سهمیه بندیه حالا بگردی بیشتر از اینم میبینی درحالیکه وعده های عدالت داره گوشمونو کر میکنه

علی گفت...

نگار این فقط قانون عربستانه فقط به خدا همین

علی گفت...

نگار اگه دوست داشتی به این ادرس سر بزن همه چی توش نوشتم !!!


www.khorshidvelayatkaraj.blogfa.com

علی گفت...

خانم نگار خانم حالا توجیه شدین ؟///

علی گفت...

منتظر جوابتون هستم نگار خانم

علی گفت...

در جواب به سمیه خانم میگم که قانون مملکته میشه زیر پا گذاشت ؟؟؟

قبول دارم در عین بی قاونی تو مملکت ما این قانون نوبره !!!!!

قاون عربهاست دیگه حدا لعنتشون کنه

علی عابدینی گفت...

یه خبر

تو جلسه ای که دیروز داشتیم بهترین پوشش تو عربستان خانم های ایرانی داشتن

چطوره ؟

علی گفت...

لبیک اللهم لبیک لبیک لا شریک لک لبیک ان الحمده والنعمته لک والملک لا شریک لک لبک



اللهم ارزقنی حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام

علی عابدینی گفت...

صد و یک راه برای ذله کردن دخترها!
۱- تو خیابون خیلی با احترام از یه دختر آدرس بپرسید بعد از جواب دادن جلوی چشماش از یکی دیگه بپرسید

۲- پشت چراغ قرمز راننده جلویی اگه دختر بود قبل از سبزشدن چراغ دستتون رو بذارید رو بوق

۳- توی اتوبان جلوی ماشین یه دختر خانوم با سرعت 50 کیلومتر حرکت کنید

۴- توی جمع دخترای فامیل وقتی همشون دارن یه سریال می ببینن هی کانال تلویزیون رو عوض کنید

۵- توی یه رستوران که چند تا دختر هم نشستن سوپ رو با صدای بلند هورت بکشید و نوش جان کنید

۶- توی یه بوتیک که فروشندش دختره وادارش کنید شونصد رنگ لباس رو براتون باز کنه و در آخر بگید میرید یه دور بزنید برگردید!

۷- توی جشن تولد یکی از دخترا تا اومد شمع ها را فوت کنه بادکنک بترکونید

علی عابدینی گفت...

با سلام خدمت خانم نهال بابا جان شما راست میگی (طرفدار حقوق بشر )

من اشتباه کردم خوبه بیخیال

علی گفت...

نهال خانم

امیدوارم خودت بری چه تنها چه با پدر ومادر محترم اونوقت به حرف من می رسی

بسیار سفر باید کرد تا پخنه شود خام

موفق باشی

علی گفت...

مائده خانم ببخشید اون چن باری هم که اومدم به حاطر امین بود که می خواستم راهنماییش کنم برای ثبت نام عمره که برخورد کردم با نظرات عدیده دوستان مجبئر شدم جواب بدم

وگرنه.........



بازهم ببخشید