دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

بروجرد

ما دیدیم بچه ها اون ور سال یه کار خیلی خوبی رو شروع کردن و اونم معرفی شهرای مختلف بود!برا همین تصمیم گرفتم منم شهر پدریمو بهتون معرفی کنم...!جایی که بهارش چیزی کم از شمال نداره!امتاسفانه نشد عکسای زمستونشو بذارمفعلا به همینا قناعت کنید!!







فروغ این عکس بالایی رو مخصوص تو گذاشتم!اینجا همون جاییه که من و علی اون جنایت رو انجام دادیم!!





۶ نظر:

محمد.ن گفت...

شهرهای زیادی رو از نزدیک دیدم ولی شمال ودریاشو بیشتر از همه جا می پسندم.
در کل ایران قشنگی داریم نمونش همین شهر بروجرد و امثالش...
بازم از ایران عزیز عکس واطلاعات بدید خیلی کار خوبیه...

جواد گفت...

دوستان توجه کنند که برای رفتن به بروجرد باید از اراک رد بشند .
ضمنا کسایی که جغرافیشون ضعیفه اگه دوست دارید صحبت کنیم چند واحد اختیاری بزارند ما که عربی و اقتصاد و جامعه رو رد کردیم اینم روش.

سمیه گفت...

بروجردو تاحالا ندیده بودمو فکر میکردم مثل بقیه ی شهرای ایران خشکه اما باد بگم خیلی قشنگه هرچند به قول مائده و بقیه دوستان به پای طبیعت زیبای شمال نمیرسه

علیرضا گفت...

سلام
اینجا اطلاعاتی در مورد سه شهر بیرجند,بروجن وبجنورد که برای خودم خیلی جالب بود براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد:
1. بیرجند شهریست در دل کویر با مردمانی خونگرم ، پاک و فهیم و از افتخارات آنان است که شهرشان اولــیــــن شهر ایران است که مجهز به لوله کشی آب شرب گردیده و مدرســـه شــوکـتـیـه شان همزمان با دارالفنون اولیــن مدرســـــه ایران تاسیس شده است. اکنون نیز با راه اندازی جــامـعـتـریـن و کامـلتـریـن سایت شهری ایران در بیرجند بار دیگر شاهد افتخاری بزرگ برای شهرشان بیرجند هستند . شهرستان بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی بوده و در فاصله 480 کیلومتری جنوب مشهد و همچنین 480 کیلومتری شمال زاهدان میباشد.

علیرضا گفت...

ادامه مطلب:(بروجن)
2. از بروجن همواره به عنوان یکی از سردترین شهرهای کشور در گزارشات هواشناسی نام برده می‌شود این شهر یکی از مرتفع ترین شهرهای کشور است که این خصیصه آن را از جهت محیط زیست حیوانی و گیاهی بسیار غنی و پر جاذبه نموده‌است این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربع در شرقی ترین نقطه استان چهار محال و بختیاری قرار گرفته‌است.
چشمه سیاه سرد و تالاب چغاخور و آداب و رسوم اصیل بختیاری‌ها از جاذبه‌های گردشگری این مناطق به شمار می‌آید.

نسرین گفت...

خیلی قشنگه شیوا مرسی به نظر من هر جایی قشگیه خودشو داره نمیشه با هم مقایسه کرد