دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

پیش به سوی اولین دوره‌ی انتخابات "آزاد" بهترین نویسنده‌ی وبلاگ

 


خیلی وقته که تو ذهنمه یه نظرسنجی برای انتخاب بهترین نویسنده‌ی وبلاگ بذارم ولی در مورد زمانش شک داشتم. تا اینکه با مشورت با رئیس (عاطفه) به این نتیجه رسیدیم که با توجه به گذشتن 3 ماه از شروع فعالیت وبلاگ، ثبت بیش از 150 مطلب و مهم تر از همه پایان ترم  اول بهترین زمان اجرای این نظرسنجی همین الان، یعنی قبل از شروع ترم دومه.چونکه امیدواریم با شروع ترم جدید، نویسنده های جدیدی هم به ما بپیوندن و البته فعالیت قدیمی‌ها هم در جهت صعودی متحول بشه! پس الان بهترین زمان برای اینه که یه جمع بندی از فعالیت ترم اولمون توی وبلاگ داشته باشیم...


این نظرسنجی از روز ۱۵ اسفند ( ساعت 12 بامداد!!!) به مدت 2 هفته روی وبلاگ قرار داده میشه (اصرار نکنید، به هیچ وجه تمدید نمیشه!)  


نویسندگانی که بیش از 3 مطلب در وبلاگ ثبت کرده باشن کاندید نظرسنجی میشن.


توی این چند روز باقی مونده هم می تونید از خودتون فعالیت نشون بدین!!! و با ثبت مطالبی جدید که به نظر خودتون میتونه باعث بشه بهترین نویسنده‌ی وبلاگ شناخته بشین با هم رقابت کنید (چه شلوغش میکنم من!!!)


جوایز بسیار نفیسی!!! هم برای بهترین نویسنده در نظر گرفته شده که متعاقباً اعلام میشه


در ضمن در همون روز ۱۵ اسفند، یه پستی هم می‌گذاریم برای انتخاب بهترین مطلبی که تا حالا ثبت شده...


پس توی این چند روز باقی مونده تا می‌تونید هنرهاتونو رو کنید...


نکته‌ی خیــــــــــــــلی خیلی مهم: نویسنده‌ها می‌تونن در بخش نظرات همین مطلب، برای خودشون تبلیغ کنن. تبلیغات تا ساعت 2۴ روز ۱۳ اسفند آزاده. خواننده‌های وبلاگ هم می‌تونن از کاندیدای محبوبشون حمایت کنن  


جمعه ۱۴ اسفند هرکسی تبلیغ کنه از انتخابات محروم میشه


تا آخرین روز اسفند نظرسنجی روی وبلاگ میمونه


با آغاز سال جدید نتایج اعلام میشه  


 پیش به سوی اولین دوره‌ی انتخابات "آزاد" بهترین نویسنده‌ی وبلاگ ورودی‌های 88 حقوق بهشتی‌







برای مشاهده ۸۸ نظر قبلی این پست به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید!!!

نویسنده: عاطفه


سه شنبه 27 بهمن1388 ساعت: 20:53


من محمد و سارا رو با هم تبلیغ می کنم........سارا به خاطر سبک نویسندگی و حضور همیشگیش و مطالبش......محمد هم برای اینکه end
خلاقیته .....
فعلا مطلب تبلیغی واسه خودم ندارم.....ولی به خاطر تاسیس وبلاگ و فعال بودن هم خودم رو انتخاب می کنم






نویسنده: یک عدد وکیل نیمه دیوانه


سه شنبه 27 بهمن1388 ساعت: 20:58


ای بابا از ما گذشت
ولی من سارارو میگم!







نویسنده: ------kalkalredblue-------علی


سه شنبه 27 بهمن1388 ساعت: 20:58


سلام رفیق.داستان وبم داستان هفت خوان رستمه.اینکه چه جوری هک شدو دوباره یه وبلاگ جدید زدمو بعد یارو بهم وبو پس داد...............سرتو درد نیارم.حالا یه وب جدید دارم با دو سه نفر دیگه.موضوعش مثل همون قبلیس:کل کل استقلال پرسپولیس.عشق فوتبالم خفن.تو چی؟ابی یا قرمز؟
بیا تو وبم با هم بیشتر اشنا شیم.اگر با تبادل لینک هم موافق بودی اول بگو با چه اسمی لینکت کنم بعد بهت بگم با چی لینکم کنی.قبول رفیق؟
راستی دارم چند تا نویسنده جدید پیدا میکنم.اگه تونستی کمکی بکنی حتما بگو.یادت نره...........







نویسنده: عاطفه


سه شنبه 27 بهمن1388 ساعت: 21:7


البته بنده با حالترین نظر دهنده رو نیز وکیل نیمه دیوانه انتخاب می کنم


خیلی با حال می نویسه.....انگار داره باهات حرف می زنه






نویسنده: امین


سه شنبه 27 بهمن1388 ساعت: 22:5


بهتر نیست در کنار بهترین نویسنده بهترین نظر دهنده انتخاب بشه؟بهترین مطلب؟بدترین مطلب؟جالب ترین مطلب؟به نویسنده ی پستی که بیشترین نظرو داره جایزه بدید؟کلا بهترینای وبو معلوم کنیم.






نویسنده: حسن عباسی


سه شنبه 27 بهمن1388 ساعت: 22:10


خانم سارا.ح لطفا حداقل با یک مطلب موافقت کنید من هم وارد مباره اتخاباتی بشم .
دانشجویان عزیز ، همکلاسی های محترم ،به من رای بدهید ، من بودم که سوالات مدنی رو گذاشتم این مهمه اگه من پیروز بشم قول میدم سولات مدنی 2 رو هم پیدا کنم و باز هم19.25 بشید .

حزب طرفداران تراختور سازی
حزب طرفداران تراختور سازی






نویسنده: حسن عباسی


سه شنبه 27 بهمن1388 ساعت: 22:13


وبلاگ خوب ............................
.......................نویسنده خوب
.................................................... منتخب تیم تراختور
حسن عباسی

رای پسران حسن عباسی






نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 1:27


ایول آقای عباسی...خیلی باحال بود تبلیغتون! دم شما گرم!
آقای عباسی و همچنین فروغ! توی این چند روز باقی مونده نمیشه یه تلاشی بکنید واسه اینکه 2-3 تا مطلب جدید هم ثبت کنید تا بشه گفت جزو نویسنده هایین؟؟؟
بهتره بچه ها نظراتشونو بگن...موافقین که هرکسی که حتی یه مطلب ثبت شده هم داره جزو نویسنده ها حساب کنیم یا مخالفین؟!
نظر خود من که اینه که ثبت حداقل 3 تا مطلب، معیار خوبی واسه اینه که بشه گفت کسی نویسنده‌ی وبلاگ هست یا نه...شما چی میگین؟






نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 1:28


عاطفه تو عجب کاندیدای دمکراتی هستی...خودت کاندیدی ولی دو نفر دیگه رو هم تبلیغ میکنی.







نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 1:30


اما آقا امین که گفتن کلا بیایم بهترین ها رو انتخاب کنیم ...
ببینید وقتی ما میخوایم بهترین نویسنده رو انتخاب کنیم از سایت وبگذر (که آمار بازدیدها رو نشون میده) کد ایجاد به نظرسنجی رو میگیرم و میذاریم تو بلاگ. بنابراین به طور خودکار تعداد آرا و درصدها مشخص میشه.
اما ما نمیتونیم چنین نظرسنجی رو واسه ی همه ی مطالب ثبت شده ایجاد کنیم.چونکه امکان ایجاد نظرسنجی با صد و پنجاه و خرده ای گزینه ممکن نیست. پس همونطوری که توی این پست هم گفتم روز اول اسفند یه مطلبی ثبت می کنم با این مضمون که بچه ها به حافظه شون رجوع کنن و بیان توی بخش نظرات بهترین مطلبی رو که تا حالا توی وبلاگ خوندن اعلام کنن. که خب با توجه به گستردگی جامعه‌ی آماری(چه باکلاس!!!) یعنی حدود 150 تا مطلب بعیده که بشه به نظر واحدی رسید.اما خب بازم از هیچی بهتره... توی همین مطلب هم میشه بچه ها راجع به جالب ترین و بدترین مطلب ثبت شده هم نظراتشونو بگن.







نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 1:31


ادامه از کامنت قبلی:

در مورد انتخاب بهترین نظردهنده هم موضوع همین تعدد افراده.ولی چون ظاهراً جمع با این نظر موافقن ما هم میگیم چشم. و بنابراین همون روز اول اسفند بخش نظرات یه مطلب رو هم اختصاص میدیم به انتخاب بهترین نظردهنده.
ایده ی دیگه ای که خودم دارم اینه که کسی که بیشترین مطلب رو ثبت کرده هم معرفی کنیم (که فکر کنم باید عاطفه باشه)
اما خودم با اینکه بیایم مطلبی که بیشترین نظر رو داره انتخاب کنیم زیاد موافق نیستم.چون بعضی وقتا توی بخش نظرات یه بحثی راه افتاده که اصلا به اون مطلب مرتبط نبوده ولی باعث افزایش تعداد نظرات اون مطلب شده.مثلا بحث نمره ی فلان درس بوده یا اینکه مثلا حرف انتخاب واحد شده که مستقیما مرتبط به اون مطلب نبوده ولی باعث افزایش نظرات اون مطلب شده. با این حال اگه بازم خودتون روی چنین کاری اصرار دارید ما هم استقبال می کنیم.
ولی فقط نکته اش اینه که :زحمت جمع آوری آمارهاش با خودتون...
اما بحث جایزه...! خب قصد اصلی من از مطرح کردنش این بود که بعداً با شوخی و خنده سر هم بیارمش! ولی اگه دوستان موافقن که چنین قضیه ای جدی بشه بهتره راجع به اینکه اون جایزه چی باشه و هزینه اش چه جوری تامین بشه هم نظراتشونو بگن. مثلا میشه مسئولیت چنین قضیه ای رو سپرد به یکی از بچه ها. که فرضاً پول مورد نیاز رو تقسیم به تعداد بچه هایی که با وبلاگ در ارتباطن بکنه و بره ازشون پول بگیره. از طرف دیگه هم نمیشه از کسی به زور پول گرفت!!! فکراتونو بکنین نظراتونو بگین.وقتمون کمه ها!







نویسنده: یک عدد وکیل نیمه دیوانه


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 13:47


میدونی سارا من احساس میکنم تو بخش نظرات میتونم بیشتر خودمو اثبات کنم تا گذاشتن پست
من پست اگه بنویسم سعی میکنم خودم بنویسم که مثه همون حالتی باشه که اشکان گفت!
هوم!
عاطفه جااااان شما لطف بسیاری دااااااااااااری ماچ







نویسنده: یک عدد وکیل نیمه دیوانه


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 13:59


ولی بچه ها من کلا یک عدد نظر دارم در این راستا:
میگم پایه باشین یکم مهلت این برتر گزینی هارو تمدید کنیم
یکم از ترم جدید رو هم تجربه کنییییییییییم!
هوم!؟
نظرتونو بگین!
یکم دیرتر
مثلا اواسط اسفند!







نویسنده: محمد


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 14:42


مرسی عاطفه واسه نظر لطفت...
منم خودمو عاطفه و سارا رو تبلیغ می کنم!!!!!!!
خودم چون که خودمم دیگه!!!!!!!!!!!
عاطفه چون مطالبش پر مخاطبه و همیشه نظرای زیادی واسش گذاشته می شه که خودش یه معیاره!!!!!
سارا هم واسه قلمش!!!! کلا خوندن نوشته هاش حال می ده!!! من بلاگ خودشم می خونم!!!!
فروغم واقعا هم خوب نظر می ده هم زیاد نظر می ده!!!!! اگه یکم غیر شخصی تر بتونه بنویسه حتما پست های باحالی می تونه بذاره!!!!

ولی می گم همین زمان خوبه واسه نظر سنجی!!!! می تونیم آخر هر ترم یه نظر سنجی یا تعداد زیادتری نظز سنجی در مورد ترین های بلاگ بذاریم!!!!
جایزه هم حتما لازم نیست مادی باشه!!!!! می تونیم از طرف با گذاشتن مطلب اختصاصی در موردش تقدیر کنیم!!!!! (من تجربشو دارم!!!)

کلا مرسی سارا واسه ایده ی باحالت!!!!!







نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 18:26


مرسی از همه...من متعلق به خودم نیستم و از این حرفا!
بچه ها منظور من از تبلیغات دقیقا همین مدل آقای عباسی بود.خیلی می چسبه اینجوری! کلی خلاقیت میشه در رابطه باهاش انجام داد. جدی جدی بریم تو جو انتخابات! یه تبلیغات درست حسابی راه بندازیم........زوووووووووود
من خودم در به در دنبال یه مشاور تبلیغاتی میگردم.کی پایه است؟







نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 19:16


Ok فروغ.تو هرجا فکر میکنی بهتر شکوفا میشی همونجا بمون!







نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 19:16


به نظر من به تاخیر انداختن برگزاری نظرسنجی فقط به شرطی ارزش داره که بچه ها جدی جدی بیفتن رو دور تبلیغ و مطلب جدید ثبت کردن و از این حرفا! وگرنه اگه قرار باشه همین دو سه نفر بیان تبلیغ کنن و بخش نظرات این مطلب هم چنان زیر عدد 50 بمونه فایده نداره که!
اگه پایه ی یه شلوغکاری اساسی و تبلیغات و وعده وعیدهای انتخاباتی و مناظرات انتخاباتی و کل کل و اینا باشیم به تاخیر انداختن نظرسنجی مزه میده وگرنه لوس میشه! حالا اونایی که موافقن به تاخیر بیفته باید تبلیغاتشونو اساسی شروع کنن وگرنه با این بیحالی جاری در وبلاگ همون یک اسفند خوبه!







نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 19:17


وعده‌های انتخاباتی سارا.ح. شماره 1:
به سارا.ح رأی می‌دهیم چون:
اگه سارا رأی بیاره واسه دانشکده مقادیر فراوانی ون، مینی بوس و اتوبوس تهیه می‌کنه که بچه ها واسه رسیدن به دانشکده هیچ مشکلی نداشته باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!







نویسنده: امین


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 19:40


محمد تو کاندید پسرای وب.دیگه کسی نیست.فقط تبلیغاتو شروع کن تا از رقیبت عقب نیفتیدی.خانوم ح سر بالایی خوابگاهو اگه درست کنی بهت رای میدم.






نویسنده: امین


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 19:47


خانوم ح در مورد مطلبی که که بیشترین نظرو داره منظورم این بود که نظرایی که مربوط به همون مطلب میشدن نه بحثو جدلا.اگه مشکلی نیست من با یکی دیگه نظرای واقعیو جمع آوری کنیم.
اگر مهلت انتخابات چند روز عقب بیفته بهتره.میتونیم قبل از انتخابات کاندیدهای هر بخشو تو یه پست جدا گونه بذاریم تا بچه ها خبر دار بشن.






نویسنده: عاطفه


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 20:29


دوستان اگر من انتخاب شوم ....بوفه ی دانشکده منتظر شماست به صرف کافی میکس و هر نوع کیکی که خودتون خواستید



پس به من رای دهید




من نیز در پی تشکیل ی گروه تبلیغاتی ام.............






نویسنده: اشکان


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 20:54


من فقط می تونم بگم محمد ته ته نویسنده هاست از همین الان هم امادگی خودمو نسبت به ریاست ستاده تبلیغاتیش اعلام می کنم.






نویسنده: امین


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 22:22


عاطفه خانوم وعدت سر خرمن نباشه.نزنی زیر قولتا.






نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 22:41


آقا امین آمار گیری با شما...از خدامون هم هست
فکر کنم بتونیم نظرسنجی رو با یکی دو هفته تاخیر برگزار کنیم!






 


نویسنده: سارا.ح


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 22:42


عاطفه و محمد موافقین ائتلاف کنیم یه حزب بزنیم؟







نویسنده: محمد


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 22:51


من همیشه با ائتلاف موافقم!!!!!!
من دولت ائتلافی با حضور همه ی اقوام و جناح ها و با مشارکت بانوان محترم تشکیل می دم!!!!







نویسنده: محمد


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 22:52


اشکان جون می دونی خیلی می خوامت!!!! تو سرور مایی!!!!!!!
داش امین تو خودت یه پا رئیس جمهوری!!!!!!







نویسنده: محمد


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 22:55


می تونیم اسم حزبمونم بذاریم وب گذاران!!!!!!!!







نویسنده: اشکان


چهارشنبه 28 بهمن1388 ساعت: 22:59


برو حال کن اشکان همینطوریم رییس ستاد تبلیغات نمیشها






نویسنده: داش علی


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:12


بنده اولا ایراده ایین نامه ای به سارا دارم کیفیت مهمه نه کمیت اعتراض دارم رئیس به کسی که 3نظر گذاشته باشه این از شروط باید حذفشه







نویسنده: داش علی


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:22


ما انجمن علمی / حقوق بشر/سندیکاهای کارگری /اصناف بازار /ورزشکاران مدال اور المبیک / از کاندیدای علمی خود این مرد بزرگ این جوانمرد حسن عباسی حمایت خود را اعلام میکنیم







نویسنده: داش علی


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:25


الان خبر رسید جنبش سبز و بیوت ایات اعظام .... هم به خیل عظیم طرفدارانه حسن عباسی بیوستن







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:25


داش علی من 6-7 بار باید کامنتاتو بخونم تا بفهمم چی نوشتی! ادبیات کنکور چند زدی برادر من؟؟؟
به نظرم میاد منظورم منو نگرفتی.گفتم هرکسی 3 تا مطلب گذاشته نه 3 تا نظر!!!
بعدشم به نظرت یه دونه مطلب ملاک سنجش میشه آخه؟! خودت بگو







نویسنده: گزارشگر جوان


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:31


روحه منی عباسی بت شکنی عباسی / بنده از تبریز گزارش میدم خیل عظیم هواداران حسن از تبریز با مشت های گره کرده به سمت تهران در حال حرکتن با شعار های حسن حسن شعارمون عباسی افتخارمون







نویسنده: داش علی


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:34


88 زدم یک بله میشود شما میخواهید کاندیدای نسل جوان این امید ملت را با این سیاه نمای ها حذف کنید







نویسنده: اهالی تهران


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:38


ما اهل تهران هستیم حسن تنها نمی مونه







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:40








نویسنده: حمایت اصفهان از حسن


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:41


اصفهان غوغا است امروز حسنم تنهاست امروز







نویسنده: مردم ایران


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:42


حسنم بمیرم تنهایتو نبینم







نویسنده: گزارشگر جوان


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 1:47


من از واشنگتون گزارش میکنم اکنون باراک اباما گفت:که ما صدای ملت ایران را شنیدیم ماهم می گوییم واشنگتون بیر کلام حسن دادا یک کلام







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 2:6


ایول داش علی.کجا بودی تا حالا؟







نویسنده: داش علی


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 2:24


ما هستیم / الان سارا جان تو رقیبی ولی من توصیه میکنم تو هم به ملت بپیوند تا وقت هست الان در محبت بازه در دوستی بازه به نفعه ملت کناره گیری کن یعنی صدای ملت را نمی شنوید من به شما علاقه مندم ولی سارا خانم بنده 1 سری اسناد دارم اینجا موجده بگم بگم







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 2:30



چیز...چیز... جناب رقیب: ادب مرد به ز دولت اوست...







نویسنده: جنبش سبز


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 2:37


سارا خانوم ما حامیان حسنیم تا زنده ایم سبزینه ایم /// شکنجه کهریزک دیگر اثر ندارد // حزب فقط حزب حسن رهبر فقط حسن حسن







نویسنده: باران


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 10:56


نظر منم که معلومه نسرین
البته بدون هیچ چشم داشت
سر بالایی خوابگاه هم نمی خوام درست بشه بلکه به نظر من برای پسرا باید شیبه بیشتری بهش بدن تا بعضی ها لاغر بشن قابل توجه امین






نویسنده: جی جی خانم


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 11:0


این همه لشگر آمده به عشق حسن آمده
آذربایجان اویاخدو حسن آقایا دایاخدو
خونی که در رگ ماست .................. مال خودمونه به کسی نمیدیم حتی حسن
حسنی نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو بگو بگو دیگه ........






نویسنده: مهران


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 11:15


حسن خیلی خوب.اون می تونه وبمون جهانی کنه.می خواتم نامزد بشم ولی با بودن حسنی بی خیال شدم






نویسنده: CNN


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 11:34


امار ها در ایران نشان برتری محسوس حسن از دیگر رقابا دارد/ حسن بعد از ورود به تهران: من مطلب تعیین می کنم من به پشتیبانی این ارا مطلب تعیین می کنم ئن اجازه ازادی بیان می دهم من نظرات را می شنوم /مردوم :الله اکبر الله اکبر / این صدای ایران است: محمد اتحاد اتحاد...







نویسنده: اشکان


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 11:59


اقا..اقا....یه دقیقه صبر کنید....تا سه می شمورم بندو بساطتونو جمع می کنید و دیگه هم اینجا ازین کارا نمی کنید اگه تا سه شماردم و هنوز بودید خوب اشکالی نداره دوباره میشمرم
شرمنده گفتم یه پارازیتی ول کنم.






نویسنده: عاطفه


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:20


محمدو سارا با ایجاد اکیپ موافقم.......



هر دانشجو یک ستاد تبلیغاتی.....دوستان لطفا تبلیغ کنید برای بنده








رای ما یک کلام...رییس وبلاگمان...................شعار ما


 






نویسنده: عاطفه


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:26


یکی ازطرفدارانم واسم اس ام اس داده بود با این مضمون



دل میرود ز دستم صاحبدلان خدا را


عاطی بیا که حسن بیچاره کرده ما را.......اینم ی شعار دیگه






شعاردیگه......عاطفه زنده باد...ساراجون پاینده باد




شعار دیگه....سارا محمد اتحاد اتحاد




شعاردیگه


عاطفه با غیرت....برس به داد وبت






نویسنده: سید حسن نصرالله


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:35


لبیک یا حسن.لبیک یا حسن.






نویسنده: امین


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:37


محمد سریع یه ستاد تبلیغاتی راه بنداز.اشکان که مدیرت شد.منم مشاور ارشد.اشکان یه کاری بکن.






نویسنده: یک عدد وکیل نیمه دیوانه


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:37


وااااا :دی
ما 1روز در این وبلاگ حضور نداشتیم ها ماشالله عباسی کیمدی!؟
نیمیشناسم
حسن خودت را به ما بنما .......: دی
من الان باید واسه یکی تبلیغ کنم!؟
هوووم!
باید فکر کنم : دی
عاطفه و سارا .... :دی
سارا و عاطفه
:دی
سارا
عاطفه







نویسنده: یک عدد وکیل نیمه دیوانه


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:38


از اذربایجان و عباس آباد و آمریکا و آنتالیا آدم میاری عباسی!؟
یاشاسین آذربایجان حسن ...هاهاها
داش علی ماشالله فعال شدی برااااااااادر
:دی







نویسنده: یک عدد وکیل نیمه دیوانه


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:39


من که میگم تمدیییییییییییید کنید این انتخابات کذایی رو
بذارین یکم بخندیییییییییییییییییییییییییم
:دی
از ما که گذشت
عاطفه این استعداد قافیه پردازی طرفدارنت مرا کشت
کشت مرا
:دی







نویسنده: ستاد تبلیغاتی محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:40


محمد لوایی.............محبوب قلب مایی.
صل علی محمد, محمد لوایی خوش آمد.
تا خون در رگ ماست......محمد رهبر ماست.






نویسنده: ستاد تبلیغاتی محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:52


وای اگر محمد اذن جهادم دهد........لشکر عباسی ها نتوان جوابم دهد.






نویسنده: ستاد تبلیغاتی محمد(از طرف ریاست شعبه مرک


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:55

مشخصات کاندیدای محبوب..................محمد
1 دارای مدرک دکترای ادبیات
2 دارنده مدال طلا در زمینه وبلاگ نویسی
3 برگزیده برتر سیمرغ در جشنواره وبلاگ برلین
4 برگزیده بهترین نظریه پردازی در محیط وب
5 برگزیده بهترین طراحی در گذاشتن مطلب در بلاگ
6 برگزیده بهترین شخص که به قول سارا خانم ایده های بکر داره
7نفر اول در زمینه داشتن بیش ترین نظرات در بلاگ
8 و.....






نویسنده: امین


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 13:56


خانوم ح من تنهایی آمار جمع کنم؟ از خیرش گذشتم.






نویسنده: حسن عباسی


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 14:9


از همه ی طرفداران خودم خواهش می کنم اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و به رقبای من هیچ حرف نگویند مهران جان و عی جان از حمایت شما ممنونم .






نویسنده: نسرین


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 14:23


دیدم جمعتون جمعه گلتون کمه منم وارد گود شدم البته از محمد , عاطفه و سارا.ح نیز حمایت می کنم






نویسنده: ستاد تبلیغات محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 14:25


لوایی قهرمان به شهر ما هم بیا.اقای کاندید این طوری که تو پیش میری رای نمیاری.کجا هستند مشاور ارشد و مدیر تبلیغات شما؟آیا شما این دو نفر را تایید میکنید؟خواهشا سایر کاندید ها نیز مشاوران و مدیران تبلیغاتی خود را معرفی کنند.






نویسنده: نسرین


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 14:27


من طرفداری جدی خود از رئیسو اعلام می کنم
باز هم مثل همیشه عاطی برنده میشه
سنگ و بزن به شیشه عاطی برنده میشه






نویسنده: امین


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 14:32


میشه این بخشارو به انتخابات اضافه کرد؟1.بهترین مطلب از دیدگاه مدیر وب.
2.بهترین مطلب از دیدگاه خواننده های دختر.3.بهترین مطلب از دیدگاه خواننده های پسر.3.بهترین نظر دهنده.4.بهترین مطلب از حیث نظرات واقعی.5.جنجالی ترین مطلب.اگه میشه اضافه کرد یه گروه چند نفره تشکیل بدیم تا کاندیدای هر بخشو با کارشناسی مشخص کنن و قبل از انتخابات تو یه پست بذارن.






نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 14:56


نسرین و امین و همه ی کسانی که بیشتر از 3 تا مطلب ثبت کردین همه ی شماها کاندید هستین!
واسه خودتونم میتونید تبلیغ کنیدا!







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:11


اشکان و امین شما واسه تبلیغ اختیار تام دارین!!!!!!







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:14


من حرفامو واسه مناظرات گذاشتم!!!!!

حسن بگم؟؟؟؟ من یک پرونده ی کامل از تخلفات حسن جمع آوری کردم که روز قبل ار انتخابات می خوام منتشر کنم!!!!!!!

خودتو واسه مناظره آماده کن حسن!!!!!

حسن انتخابات خطرناکه حسن!!!!







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:16


سارا و عاطفه هم حزبی های عزیز!!!
بیاید برای پیروزی قاطع در انتخابات روی یکیمون اجماع کنیم!!!!!
و هر کی که پیروز شد دولت ائتلافی تشکیل بده!!!!!







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:19


من برای حفظ حقوق وب نویسی آمده ام!!!!!

من برای ایجاد جامعه ی وبی آمده ام!!!!

من شورای نویسندگان ائتلافی متشکل از همه ی اقوام ایرانی تشکیل می دهم!!!!

من از جامعه ی زنان در مدیریت بلاگ حد اکثر استفاده را می کنم!!!!







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:20


دوستان و هواداران من:
آگاه باشید که من برنده ی قطعی این انتخاباتم.اسم هرکسی جز من از صندوقها بیاد بیرون بدونید که تقلب شده







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:20


من این وب را جهانی می کنم!!!!

با دیگر وبلاگ ها گفتگوی وبلاگی به راه می اندازم!!!!!

در دولت من تمامی اعضا در مدیریت شریک خواهند بود!!!!!!







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:21


این شعار همه ی ماست:

برای 88 ای ها به وسیله ی 88 ای ها!!!!!!!!







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:21


هر کدام از شما یک نویسنده باشید!!!!!!!!







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:22


بازگشت به دوران اوج وبلاگ!!!! ورود به عصر طلایی وبلاگ 88ای ها!!!!
با محمد لوائی







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:22


من برای حفظ و دفاع از حقوق زنان پا به عرصه ی انتخابات گذاشته ام







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:23


هر دانشجو یک ستاد تبلیغاتی







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:23


برای اینکه نتوانند تقلب کنند و همه بدانند که ما زیادیم همگی در انتهای نظر خود یک م بذاریم.
م







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:25


من برای همه ی نویسندگان آزادی امنیت رفاه و شادی می خواهم!!!!!







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:26


تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوجه تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوجه
با توجه به استقبال شما ملت فهیم حقوق بهشتی از جریان انتخابات, انتخابات رو 2 هفته به تاخیر میندازیم. روز برگزاری انتخابات:
شنبه 15 اسفند
تا آخرین روز اسفند این نظرسنجی روی بلاگ میمونه
با آغاز سال جدید نتایج اعلام میشه
پس تا 15 اسفند وقت داریم بترکونیم







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:26


ما بی شماریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:28


رای هر دانشجوی فرهیخته:
سارا.ح
.
.
.
ما هم برای اینکه تقلب نشه اول کامنتامون میذاریم
توی دانشکده هم رنگ نارنجی نماد ماست







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:31


عاطفه,محمد چون سایر کاندیداها هنوز نیومدن روی کار, اگه ما3 تا بخوایم روی یکی اجماع کنیم دیگه انتخابات معنی نداره که!میشه انتصابات
کلا فقط همین ما 3 تاییم
البته نباید آقای عباسی رو از یاد بردها...







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 15:49


فروغ تو مشاور تبلیغاتی من میشی؟
برای اینکه نشون بدم چه قدر مدافع حقوق زنان هستم مشاورانم رو هم از بین بانوان انتخاب می کنم.
قبوله فروغ؟ رای بیارم تو رو به سمت ریاست وزارتخونه ی وکلای دیوونه منصوب میکنم.خوبه؟؟؟







نویسنده: سارا.ح


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 16:6


به سارا.ح
با بیش از 4 سال سابقه ی وبلاگ نویسی رای بدهید
(مدرک 4 سال هم توی وبلاگ شخصی اینجانب موجوده)
___________________________________________________________
همون طور که میبیند سایر کاندیداها چندماهی بیشتر نیست که وبلاگ نویس شدن و این برتری کوچیکی نیست







نویسنده: محمد


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 16:33


خوب منم همینو می گم دیگه!!!!! بیاین مثه انتخابات امریکا با کلاس بشه!!!!! عباسی از یه طرف...یکی از ما هم از حزب خودمون از این طرف!!!!!!!







نویسنده: عاطفه


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 17:39


نسرسن مرسی..............................
نسرین تو هم مشاور من....اگه بیایی بت پست می دم توپ

در خطه ی مازندران نیز برای من تبلیغ کن......

طرفداران بنده از یک اسفند ربان آبی به دست کرده و به دانشگاه بیایید.......



روز 16 اسفند ....را جشن می گیریم....خود را آماده کنید






نویسنده: عاطفه


پنجشنبه 29 بهمن1388 ساعت: 17:42


من حرف حسن عباسی را در مورد حمایت اصفهانی ها از او به شدت کذب محض شمرده و


در کل......مگه بنده مرده ام که اصفهانی ها به شما رای بدهندو.........


و در کل رای ما یک کلام....رییس وبلاگمان

۸ نظر:

ننننن گفت...

نوشتیم حسن. خواندند سارا

نوشین گفت...

ببینم!یه سوال؟
کی تضمین میکنه که توی انتخابات تقلبی صورت نگیره؟
حالا یه پیشنهاد!
یه هیات ناظر برای تایید صحت انتخابات بذارید.یه چیزی تو مایه های شورای نگهبان خودمون.که خیال بچه ها از تقلب هم راحت باشه.
(اگر هم با الهام کامل از شورای نگهبان باشه,احتمالا باید عاطفه رو برای این کار انتخاب کنیم که جهت گیری نسبت به کاندید خاصی نداشته باشه)

خطاب به رییس گفت...

خانم رییس براتون ایمیل زدم لطفا زود ببینیدش ممنونم

ژٍ{آ، دآ،ِکد÷ گفت...

شیر زمین تبلیغ داش حسن عباسی
حسن چه اول شوی و چه آخر تو را دوست داریم البته آخر که نمیشی ما نیز به ژیروی از سید حسن نصرالله فریاد می زنیم لبیک یا حسن

جمعی از دوستان گفت...

شیر زمین تبلیغ داش حسن عباسی
حسن چه اول شوی و چه آخر تو را دوست داریم البته آخر که نمیشی ما نیز به پیروی از سید حسن نصرالله فریاد می زنیم لبیک یا حسن
ببخشید که قبلی پیروی ژیروی نوشته شد

عاطفه خطاب به نویسنده ها گفت...

بچه ها سلام

حتما ایمیلتون رو به آدرس سایت بفرستید که خیلی لازممون می شه .......

سارا.ح گفت...

نوشین..بچه های حقوق و تقلب؟!
در کل نظرسنجی کاملا اینترنتیه و اصلا راه تقلب نداره که!
از طریق وبگذر رای میدین و رایتون ثبت میشه
همون لحظه درصد هر نفر رو هم میتونین بینین
همه چیز شفاف و روشنه!!!

زبرماوی گفت...

حسن یک

حسن دو

حسن دنده به دنده

حسن چرا نمی خنده

بچه ها به نظر بنده

حسن میشه برنده