دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

طالع بینی

می خواستم این پست رو خیلی زودتر..یعنی هفته پیش..بذارم ولی دوستانی که به خصوصیات شخصیتی من آشنان می تونن حدس بزنن چرا الان دارم می ذارم!!!!!!

 

طالع بینی متولدین ماه های مختلف منطقه البروج برای هفته آینده!!!!!

 

فروردین:

شما نیاز به معذرت خواهی دارید. زیرا که اخیرا با رک گویی خود کسی را آزرده اید. پنجشنبه زمان مناسبی برای جبران و معذرت خواهی است.  روز شنبه ماه جدید در خانه ی بهمن (با مدارا)در منطقه ی دوستی شما طلوع خواهد کرد و شما به عضویت موسسه یا گروه جدیدی در خواهید آمد و دوستان جدیدی خواهید یافت. در روز ولنتاین اهمیت معشوقتان در زندگی خود را به او یاد آوری خواهید کرد و روز یکشنبه را با دوستان بسیار نزدیکتان سپری خواهید نمود.

 

 اردیبهشت:

تغییر در راه است!!!! شما زندگی روزمره ی خود را دوست دارید ولی در این هفته شیوه ی زندگیتان را متفاوت خواهید نمود.  سیاره ی شما زهره در روز پنجشنبه وارد خانه ی اسفند(شهودی) خواهد شد و تفکرتان را تغییر خواهد داد. دریافت منظور نهانی هنگام ارتباط با دوستان و آشنایان برای شما آسان تر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که به حس ششم خود گوش فرا دهید. یکشنبه تمایل به کمک به دیگران دارید و روز ولنتاین خود را با صرق زمان برای دلیلی با ارزش می گذرانید.

 

خرداد:

در این هفته با موضوعات متفاوتی بر خورد خواهید کرد.برج شما توسط عطارد (دانا) هدایت می شود و چهارشنبه عطارد وارد خانه ی بهمن (غیر متعارف) می شود. در روزها و هفته های آتی ذهن شما به زودی شروع به همراهی با عطارد خواهد کرد. در روز شنبه ادراک شما تغییر دیگری را تجربه خواهد کرد زیرا که ماه جدید در منطقه ی فلسفه ی برج شما طلوع خواهد کرد. تفکر عمیق برای شما عادی خواهد شد! در روز یک شنبه در حال و هوای سال جدید چینی اوقات خوبی برای شما خواهد بود زیرا که بردباری و بازگشت به حال مساعد که از ویژگی های ببر (سال جدید چینی) است وارد زندگی شما خواهد شد.

 

تیر:

این هفته به گوش و به هوش باش! هدایت گر شما ماه در تقابل با اورانوس (خطرناک) قرار می گیرد. پس از خطر همچون رانندگی با سرعت بالا یا ورود به اماکن جدید و خطرناک بپرهیز. روز شنبه مجبور به ارزیابی دوباره ی لیست دوستان خود هستید زیرا که ماه جدید در خانه ی بهمن (مستقل) طلوع خواهد کرد. شما اهداف زندگی خود را تغییر داده اید پس باید با افرادی که دارای ارزش های مشترک بیشتری هستید ارتباط بیشتری بر قرار کنید. احتمالا روز یکشنبه سخت مشغول طرح برنامه ی جدیدی برای زندگی خود هستید.

 

مرداد:

پیش از اینکه دست به عملی جدی بزنی نگاهی دیگر بیانداز. قهقرای مریخ در خانه ی مرداد پنج ضلعی مشتری (افراط گرا) را کامل خواهد کرد پس در قسمت مشخصی از زندگی بیش از حد خوش بین خواهید شد. روز جمعه یکی از نزدیکان می خواهد باز مورد لطف و بخشندگی شما قرار گیرد و ارتباط نزدیکی با شما را از نو بر قرار کند. کلمات تحسین در روز ولنتاین بر شما نازل خواهد شد و شما متوجه می شوید چه قدر برای معشوقتان خاص و پر اهمیت هستید.

 

شهریور:

مواظب سلامتی خود باشید. هدایت گر شما عطارد در روز چهارشنبه وارد خانه ی بهمن در منطقه ی سلامت شما می شود و شما شروع به مواظبت از خود و برطرف سازی نیازهای جسمانیتان می کنید . ممکن است شروع به رژیم گرفتن یا ورزش کردن کنید. و یکشنبه هنگامی که سال جدید چینی (ببر آهنین) آغاز می شود درس مهمی را فرا می گیرید. هنگام ارتباط با فردی که در گذشته مشکلات بسیاری با او داشتید به خاطر داشته باشید که ببرها هیچ وقت خط های تن خود را عوض نمی کنند .

 

مهر:

شما دوستان خود را با اتخاذ رویکردی عاطفی به وقایع و تجارب زندگی در این هفته شگفت زده خواهید کرد. پنجشنبه زهره هدایت گر شما وارد خانه ی اسفند (حساس) خواهد شد و شما بیشتر با احساسات درونی و عواطف خود همراه و همگام خواهید شد. در واقع ممکن است احساساتتان را واضحا بروز دهید. در یکشنبه شما وسوسه به ابراز شدید عشقتان می شوید ولی بر روی ترازو (نماد این ماه) شما خوشحال خواهید بود که روز ولنتاین را با مقدار کمی از احساسات جشن بگیرید.

 

آبان:

 این هفته زمان دوست شما نیست! شما زمان لازم برای اتمام کار مهمتان را در اختیار ندارید و در چهارشنبه متوجه می شوید که باید واقع گرا تر بوده و به برنامه ی زمانی خود توجه بیشتری کنید. روز شنبه ماه جدید در خانه ی بهمن در بخش خانه و خانواده ی شما طلوع خواهد کرد و شما ممکن است تصمیم به نقل به مکانی جدید بگیرید. یکشنبه احساس نیاز به تفریح بر شما غلبه خواهد داشت و ممکن است برای جشن گرفتن ولنتاین ترتیب یک مهمانی را بدهید.

 

آذر:

ذوشنبه اتفاق شگفت انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد پس در زندگی روزمره تان انتظار چیزی غیر منتظره را داشته باشید. در چهارشنبه افکار جدیدی به سراغ شما خواهد آمد هنگامی که عطارد وارد بخش ذهن و تخیل شما شود. شما ممکن است شروع به نوشتن کنید. روز ولنتاین در خانه و در حال استراحت و لذت بردن از آن خواهید بود هنگامی که یکشنبه ماه در منطقه ی خانه و خانواده ی شما به مشتری خواهد پیوست.

 

دی:

این هفته بیشتر به خود مطمئن خواهید شد. پنجشنبه زهره وارد خانه ی اسفند در منطقه ی ارتباطات شما خواهد شد و شما احساس زاحتی بیشتری هنگام صحبت با دیگران خواهید نمود. روز جمعه هنگامی که در می یابید چه مقدار خارج از مرز های آسایش قادر به پیشروی هستید آماده ی عمل خواهید بود. شنبه روز بررسی اولویت هایتان است. به یاد داشته باشید که آنچه را که واقعا از زندگی می خواهید مد نظر قرار دهید.

 

بهمن:

احساس خوشبینی شما به عبور از هر مانعی در روز دوشنبه کمک می کند. در حقیقت شما احساس غلتیدن بر روی ابر ها را می کنید هنگامی که زهره (دوست داشتنی) در خانه ی بهمن به نپتون ملحق می شود. در چهارشنبه با ورود عطارد به خانه ی بهمن توانایی های ذهنی شما افزایش خواهد یافت. برای ایده های جدید آماده باش! در یکشنبه خلاقیت شما اقزون خواهد گشت و سال جدید چینی برای شما الهامات هنری را به ارمغان خواهد آورد.

 

اسفند:

شما چاشنی این هفته خواهید بود!!! و تعداد زیادی از تحسین کنندگان را به خود جذب خواهید کرد که آغاز  آن پنجشنبه مصادف با ورود زهره به خانه ی اسفند در منطقه ی «خود» شما خواهد بود. خود را برای سیل دعوت ها آماده کنید. روز یکشنبه با پیوستن ماه به مشتری (خوش شانس) در خانه ی اسفند ایده ال گرایی و خوش بینی شما افزایش خواهد یافت. احساس سلامت و شادی شما در روز ولنتاین مسری خواهد بود و شما به راحتی اطرافیان خود را شاد خواهید نمود.

 

اگه جاییش واضح نبود اشکال از ترجمه ی منه!!! بگین تا درستش کنم!

خواهشا بم بگین براتون درست در اومد یا نه!!!

 

۷ نظر:

امین گفت...

برا من یه چیزاییش درسته.حالا چرا الان زدی؟

مهران گفت...

5 درصد درست بود.

عاطفه گفت...

آقا منظورت کدوم هفته بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه این هفته بود ک...هیچکدوم از اینا واسه من اتفاق نیافتاد.................

یه دوست گفت...

راستی کلاس جزای شاملو تشکیل شد ؟آقای لوایی/ خواهشا بگین منبع چی دمعرفی کرد؟

محمد گفت...

از همون موقع که زدم تا روز ولنتاین دیگه!!! تا اون روز و پیش بینی کرده!

به مهسا: نمی دونم چه جوری می تونی قبول کنی که دانش کنونی بشر می تونه همه ی وقایع رو توجیه کنه!!!! یعنی حتی یک درصد احتمال نمی دی چیزی باشه که علم هنوز براش توجیه نداشته باشه؟ یعنی فقط چیزی واقعیه که بتونی توضیحش بدی؟؟؟؟

به یه دوست: نه بابا...شاملو یه چیزیه اونوره سیفی!!!!!!! امید نداشته باش به این زودی تشکیل بده!!!!!!

اشکان گفت...

محمد انلاینی

نسرین گفت...

فقط یه موردش برام اتفاق افتاد