دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

دوستش دارم چون......


خدا رو دوست دارم واسه اینکه با هر user name که باشم منو connect می کنه.


خدا رو دوست دارم چون تا خودم نخوام منو D.C  نمی کنه.


خدا رو دوست دارم چون این همه  Friend برام Add می کنه.


خدا رو دوست دارم چون با اینکه من خیلی بدم منو Log off نمی کنه.


خدا رو دوست دارم چون با اینکه همه چیز رو راجع به من می دونه ولی Send to all نمی کنه.


خدا رو دوست دارم چون میگذاره هر جایی که میخوام invisible برم.


خدا رو دوست دارم واسه اینکه جزء Friend هام می مونه و من رو delete نمی کنه.


خدا رو دوست دارم چون همیشه اجازه undo کردن رو بهم میده.


خدا رو دوست دارم چون منو Install کرده.


خدا رو دوست دارم چون هیچ موقع بهم پیغام  The line busy   نمیده.


خدا رو دوست دارم چون هر موقع بخوام ON میشه و میتونم باهاش حرف بزنم.


خدا رو دوست دارم واسه اینکه هر وقت دلش رو بشکنم منو میبخشه و من رو  Shut downنمی کنه.

۷ نظر:

سارا.ح گفت...

این تیکه هاش حرف دل منه:
خدا رو دوست دارم چون با اینکه من خیلی بدم منو Log off نمی کنه.
خدا رو دوست دارم چون با اینکه همه چیز رو راجع به من می دونه ولی Send to all نمی کنه.

محمد.ن گفت...

ودوستش دارم چون...

نسرین گفت...

دوسش دارم برای همه چی

برادر میلاد گفت...

سلام بر برادران و خواهران دانشگاه شهید بهشتی رشته حقوق
بنده برادر میلاد از استان گیلان مثل شما رشته من هم حقوق هستش از دانشگاه گیلان
میتونم برای شما یه برادر خوبی باشم و برای شما یه همکار و هم دانشگاهی و در پایان یه دوست میتوننم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادران و خواهران تا فردا جواب منو بدید دستتون درد نکنه

فری گفت...

خدا رو دوست دارم چون 2 بار من رو از مرگ حتمی برگردونده

امین گفت...

خلایق هر چه لایق.

محمد گفت...

.......