دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

امشب....

ای یار تو که خود همه دیباچه ی نوری باز آ که من پر ز گناهم چه کنم من؟
در حسرت دیدار تو عمرم به سر آمد آخر نشدی نور نگاهم چه کنم من؟
باز هم نیمه ی شعبانه...با همه ی چراغونی هاش و شلوغی هاش و خاطره ی شربت و شیرینی ها و بوی خوش اسپند و آدمایی که با دل صاف و روی خوش نذری پخش می کنن به امید اینکه مورد عنایت گوشه چشم "او" قرار بگیرن...
یک دسته گل نرگس برا خودم می خرم و میام خونه میذارمش رو میز و میشینم بهش خیره میشم و سرمست میشم از عطرش و حس غریبی بهم دست میده و ناخودآگاه یاد دعای عهد میفتم و ریتم قشنگش و معنای والاش...
یاد روزایی که هر سه شنبه صبح تو دبیرستان این دعا رو پخش می کردن و همه ی ما از کلاسا میومدیم بیرون و توی راهرو یا رو پله ها میشستیم و هرکی می رفت تو حال خودش و دعا رو آروم با خودش زمزمه می کرد و به معنای نفس گیرش فکر می کرد...یاد روزایی که کل سه طبقه ی دبیرستان تو سکوت فرو می رفت و فقط گاهی صدای هق هقی بلند میشد و حتی تا وقتی معلم ها میومدن سر کلاس هم گریه ها قطع نمیشد...
خدا می دونه که چقدر این دعا روح و قلب آدمو تسخیر می کنه و چه حالی به آدم میده...این دعا حتی احترام و ادب و وحدتو هم به آدم یاد میده...وقتی میرسید به جایی که میگه "القائم بامره" همه به احترام اسم قائم امام زمان بلند میشدن و من عاشق این وحدت معنوی ای بودم که تو اون جو جریان داشت...عاشق تمام اون سکوت بودم و عاشق لحن کسی که این دعا رو می خونه و عاشق تمام اون گریه هایی که آدمو سبک می کرد و مثل چشمه زلال...
هرکسی یک بار این دعا رو با صدای ضبط شده ش خونده باشه میفهمه که دارم از چه لذتی حرف می زنم...هرکیم نخونده اینا رو گفتم که بخونه و اونم این لذتو تجربه کنه...
شاید تنها چیزی که بشه تو همچین شبی گفت فقط و فقط همین جمله ای باشه که بارها و بارها پشت شیشه ی ماشینا دیدیم و شاید عمیقا به زبون نیاوردیمش اما امشب فرصتیه که یک بار هم که شده از صمیم قلب بگیم:
اللهم عجل لولیک الفرج
عید همگی مبارک!

۱۰ نظر:

محمد حسين گفت...

عيد شما هم مبارك. چه عجب يكي همت كرد تو سال همت!!! :)) ;)

دانشجو گفت...

با سلام
اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
Azmoon.freei.me
از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
با سپاس

جواد گفت...

سلام امسال نیمه شعبان برای من و مهران مزه دیگه ای داشت شب نیمه شعبان غار حرا بودیم درست رو به کعبه جای شما خالی خیلی باصفا بود

محمد حسین گفت...

به به جواد؛ دوستان جاي ما؛
يه حديث مي خوندم كه جوون اگه بره حج روزيش زياد ميشه؛ اگه روزيت زياد شد 10 درصد براي اطلاع رساني اين خبر واسه منه. :دي
نيمه ي شعبان ما جاي دوستان اصلا خالي نبود؛ در فرودگاه كثيف و بسيار نا منظم امام(ره!) بوديم و مسافر جابجا ميكرديم. شب خوبي نبود كلا

م.م.ب گفت...

ما هم هشتاد و هشتی به حساب می‌آییم؟

;)

سارا گفت...

حتما هستید:)

oldclassmates83.blogfa.com گفت...

سلام.وبلاگتون جالبه در نوع خودش.به من هم سر بزنید.مرسی

مدیریت وبسایت ورودی های 88 حقوق دانشگاه مفید گفت...

سلام وبلاگ خوبی دارید به ما هم سر بزنید.
مدیریت وبسایت ورودی های 88 حقوق دانشگاه مفید
www.MOFIDLAW88.com

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامی اگه تمایل به تبادل لینک هستی پیام بزار
موفق باشی محمدی

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامی اگه تمایل به تبادل لینک هستی پیام بزار
موفق باشی محمدی