دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

شما اعتراضي ندارين؟

به سربالایی نفس‌گیر مسیر دانشکده، به دور از دسترس بودن تمام نقاط حیاتی دانشگاه نسبت به دانشکده، به اینکه گذاشتن حتی یه!!! دونه دوچرخه برای بالا رفتن از این سربالایی رو ازمون دریغ کردن،به وضع خنده‌دار انتخاب واحد، به اینکه هیچ وقت بعد امتحان پاسخ نامه اش (کلید) چاپ نمیشه و ما هیچ نمی‌فهمیم نمره‌هامون چه جوری شده که این‌جوری شده! و بالاخره جواب کدوم یکی‌مون برای پرونده‌های حقوقی که اساتید توی امتحانا مطرح می‌کنن درسته....به هر‌کدوم از اینا هربار اعتراض کردم "شیفتگان حقوق بهشتی" بهم برچسب «بدبین» و «غرغرو» بودن  زدن! خوشا به حال بهشتی که این همه طرفدار داره که هیچ‌کدوم از عیب‌هاش رو نه تنها نمی‌بینن بلکه حتی سعی نمی‌کنن از طریق اعتراض یه راه حلی واسش پیدا کنن!
حالا فقط ازتون یه سوال دارم:
ما این ترم اجازه داریم حدودا 20 واحد اختصاصی بداریم...فرض رو بر این میذاریم که می‌خوایم 14یا 16 واحد اختصاصی و بقیه‌اش رو هم عمومی برداریم!...این یعنی کم کم  چیزی در حدود 8-9 تا درس!
در جریان هم هستید که کل امتحانات در 11 روز برگزار مشه...این یعنی:
شما در حالت خوش‌بینانه‌اش‌ باید توی 11 روز 9 تا امتحان بدین!
می‌خوام بدونم یعنی به این هم هیــــــــــــــــــــــــــــــــــچ اعتراضی ندارید؟؟؟

۱۶ نظر:

محمد حسين گفت...

غر غرووو :D
راس ميگي؛ من با اون مدير دانشكده حضوري رفتم اتاقش يه بار گفتم لا اقل ما بايد مثل ... بيايم بالا يه كمد ميدادين كه يه عطر ميذاشتيم بوگندمون بعد از سر بالايي از بين بره!! ولي گوشي نيست بشنوه؛ درباره ي شرايط امتحان م دونم كه به دانشكده هيچ ربطي نداره دانشگاه تصويب مي كنه كه امتحاناي كل دانشگاه تو روزاي مشخص باشه؛ آموزش دانشكده فقط تخس كرده امتحانارو با اين حساب نقد بالاتر از دانشكدست؛ اما اگه به اين نكته توجه كنيم كه دي رو كلا تعطيل كنيم و فرجه هامونو زياد كنيم شايد ازين بي برنامگي كه واسه ي همه يكسانه به سلامت عبور كنيم. توي 11 روز نه تا امتحان رو با دو تا جمعه حساب كردي :D در واقع ممكنه تو يه روز دو تا امتحان بدي و اين مرسومه تو دانشگاه!!!! من ترم پيش تو سه روز 5 تا امتحان دادم؛ سخته ولي با خودم عهد كردم ديگه اين طوري نكنم اما بعيده!! :D

سارا گفت...

راس میــــــــــــگی!جمعه ها رو یادم رفته بود!
به علاوه رفت و آمد به دانشگاه که کم کم از آدم 3-4ساعت وقت میگیره رو هم اضافه کن
*میدونم برگزاری امتحانا دست دانشگاهه اما شاید دانشگاه هم نیاز به یه تذکر داشته باشه
**خودت خوب میدونی رشته ما حفظیاتش کم نیست!واسه همین یه ماه هم که فرجه باشیم شب امتحان رو نمیشه شوخی گرفت

محمد حسين گفت...

درود سارا؛
ساراي عزيز يه پست بذار اين استادارو بررسي كنيم توش؛ البته دم دماي عيد فطر باشه خوف؛ استادا رو بررسي كنيم توش؛ برنامه رو كه برسي كردين متوجه شدين چن روز رو ميشه در بهترين حالت خالي كرد؟ چن وقت پيشا با انگيزه ي خيلي بالا يه سر رفتم دانشگاه در هر دانشكده اي مي رفتم بسته بود در نهايت متوجه شدم در تعطيلات دانشگاه مزاحم شديم!!:))))
كلا دانشگاه خالي براي ما جويايين علم و دانش!! از خونه خالي بيشتر حال ميده!!! :))))))))

ناشناس گفت...

درشوگل بگیریدبرید دلت خوشه حنانی نظرموحذف کن بعدبگوماتوی این وبلاگ تمرین دموکراسی میکنیم همش خالی میبندید

دانشجو گفت...

با سلام
اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
Azmoon.freei.me
از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
با سپاس

ناشناس گفت...

چرا.منم اعتراض دارم.من چپ دستم ولی تا حالا نتونستم یه صندلی جپ دست واقعی تو کل دانشکده پیدا کنم. من یه اعتراض دیگه هم دارم.چرا نویسنده های وبلاگ انقد دیر به دیر آپ می کنن؟!

نگار گفت...

سلام
سارا جون نمیدونم تو چرا همیشه حرف دل همه مارو میزنی و لی شخصا باهات درتمام این موارد موافق هستم و اگه لازم باشه اعتراض نامه ای رو تنظیم کنیم و امضا کنم حاضرم (سندشم موجود )
واقعا میگم
من خودم شخصا در مورد انتخاب واحد واقعا سر در گمم و نمی دونم باید چی کار کنیم الان یه ماه دیگه کلاس ها شروع میشه !

شیوا گفت...

منم اعتراض دارم! :دی
خصوصا به اینکه ما آخرشم نمی فهمیم جواب این مساله های حقوقی چی میشه؟
به راه دور سلف و غذاهای افتضاحش اعتراض دارم!
به اینکه عباس بستنی نداره اعتراض دارم!
به اینکه سایتمون و کتابخونمون انقدر گرمه اعتراض دارم!
به اینکه دکتر.ص داره جون میده تا نمره شو بده اعتراض دارم!
به اینکه دکتر.ب و دکتر.ص با اونهمه نامردی اوهن نمره ها رو بمن دادن اعتراض دارم!حق من این نبود!

شیوا گفت...

اوا نگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیا خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در قید حیاتی؟ :دی
کجا بودی بچه؟نبودی یه دوهزار سالی در این وبلاگ! :دی
خوبی؟ :)

شیوا گفت...

ادامه ی اعتراضاتم: :دی
به اینکه دکتر.م با بی فکر تمااااااااااام برداشته دوجلسه ی درسش برا ترم جدیدو گذاشته پشت سر هم اعتراض دارم!!
به اینکه اصلا دستمون تو انتخاب واحد باز نیست و همه رقمه محکومیم دو تا درسو با دکتر.گ برداریم اعتراض دارم!
به اینکه 23 شهریور باید در اوج فلاکت ساعت 5صبح بریم بشینیم پشت در سایت دانشکده و موقع ورود هم حسابی آبلمو شیم و یه انتخاب واحد افتضاح داشته باشیم اعتراض دارم! :(

شیوا گفت...

ادامه ی اعتراضاتم: :دی
به اینکه دکتر.م با بی فکر تمااااااااااام برداشته دوجلسه ی درسش برا ترم جدیدو گذاشته پشت سر هم اعتراض دارم!!
به اینکه اصلا دستمون تو انتخاب واحد باز نیست و همه رقمه محکومیم دو تا درسو با دکتر.گ برداریم اعتراض دارم!
به اینکه 23 شهریور باید در اوج فلاکت ساعت 5صبح بریم بشینیم پشت در سایت دانشکده و موقع ورود هم حسابی آبلمو شیم و یه انتخاب واحد افتضاح داشته باشیم اعتراض دارم! :(

شیوا گفت...

آرررررررررررره دیگه!کلا به همه چی اعتراض دارم!! :دی

amin گفت...

منم به این نحوه امتحان اعتراض دارم.ترم 3 گل ترمهای حقوقه.نمیشه به این راحتی ازش گذشت.اگه شایعات در مورد اساتیدی که میخان درس ارائه بدن درست باشه چنتا بد نمره داریم تو این ترم.تا انتخاب واحد چیزی نمونده.یه فکری بکنید.منم به صفار اعتراض داشتم و دارم و خواهم داشت ولی ب توصیه دوستان بزرگتر خودمو جلوش آفتابی نکردم.برنامه درسا کی میاد رو سایت؟

سارا گفت...

:))))شیوا خوشم میاد وسط اعتراضات "دکتر دکتر" از دهنت نیفتاده!باریک !آم همیشه باید احترام اساتیدش رو نگه داره;-)

شیوا گفت...

:دی !!!
امین بابا درسا که خیلی وقته اومده رو سایت......
ما این همه زحمت کشیدیم این بار احتیاط به خرج دادیم اول اسم اساتیدو نوشتیم امین اومده میگه منم به نمره صفار اعتراض دارم !! :دی

zahra گفت...

agha ye soal!! terme3 az key shoru mishe?man nemidunam akhe