دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

در شبان غم تنهایی تو...


سلام

(این شعر خیلی طولانیه !سعی میکنم هر روز یه بخشیش رو براتون پست کنم )


مرا مي چيند در شبان غم تنهايي خويش

عابد چشم سخنگوي توام

من در اين تاريكي

من در اين تيره شب جانفرسا

زائر ظلمت گيسوي توام

گيسوان تو پريشانتر از انديشه ي من

گيسوان تو شب بي پايان

جنگل عطرآلود شكن گيسوي تو

موج درياي خيال

كاش با زورق انديشه

شبي از شط گيسوي مواج تو

من بوسه زن بر سر هر موج گذر مي كردم

كاش بر اين شط مواج سياه

همه ي عمر سفر مي كردم

من هنوز از اثر عطر نفسهاي تو سرشار سرور

گيسوان تو در انديشه ي من

گرم رقصي موزون

كاشكي پنجه ي من در شب گيسوي پر پيچ تو

راهي مي جست

چشم من چشمه ي زاينده ي اشك

گونه ام بستر رود

كاشكي همچو حبابي بر آب

در نگاه تو رها مي شدم از بود و نبود

شب تهي از مهتاب شب

تهي از اختر

ابر خاكستري بي باران

پوشانده آسمان را يكسر

ابر خاكستري بي باران دلگير است

و سكوت تو پس پرده ي خاكستري سرد كدورت

افسوس سخت دلگيرتر است

شوق بازآمدن سوي توام هست

اما

تلخي سرد كدورت در تو

پاي پوينده ي راهم بسته

ابر خاكستري بي باران

راه بر مرغ نگاهم بسته

واي ، باران باران ؛

شيشه ي پنجره را باران شست

از دل من اما چه كسي نقش تو را خواهد شست ؟

آسمان سربي رنگ

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ

مي پرد مرغ نگاهم تا دور

واي ، باران باران ؛

پر مرغان نگاهم را شست

اب رؤياي فراموشيهاست

خواب را دريابم

كه در آن دولت خاموشيهاست

من شكوفايي گلهاي اميدم را در رؤياها مي بينم

و ندايي كه به من مي گويد :

گر چه شب تاريك است دل قوي دار ، سحر نزديك است

...

۴ نظر:

سارا گفت...

واي ، باران باران
وای من رسما عـــــــــــاشق این شعرم...
خیلی کار خوبی میکنی که میخوای بنویسیش نگار جان:)

محمد حسين گفت...

من كه خيلي دور شدم ازين شعرا!
ولي دمش گرم! بذاره هر روز حد اقل يه فعاليته از هيچي كه خيلييييييييييي بهتره! :D

نگار گفت...

آره عزیزم
اگه خدا بخواد همه اشو پست میکنم
خوشحالم که خوشت اومد
به نظرت برای شروع خوبه؟
در ضمن در رابطه با اینکه منو از سر گردونی در اوردی(انتخاب واحد) واقعا سپاس گذارم

سارا گفت...

آره...عالیه.بالاخره باید کم کم وبلاگو از خاموشی و سکوت تابستونیش در بیاریم دیگه..
انتخاب واحد هم قابل نداشت.فقط حواست باشه تا آخرین روز هی چک کنی.چون بعضی درسا یا استادا عوض شدن ها و عوض میشن!