دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ تیر ۱۹, شنبه

رحيم پورازغدي: مرده شور هيکلتان را ببرد!

حسن رحيم پور ازغدي ، استاد معروف دانشگاه در اظهاراتي که پنج شنبه گذشته از شبکه يک سيما پخش شد با اشاره به موضوع ازدياد جمعيت و زاد و ولد در جامعه گفت: " هم اکنون برخي خانم ها مي گويند بچه دار نمي شويم براي اينکه هيکلمون به هم ميخوره . اي مرده شور ببره هيکلت رو . مگه هيکلت رو مي خواي ببري آخرت ؟ تو اين هيکل رو مي خواي چه کار ؟ غير از اينه که مي خواي ببري تو قبر يا اينکه مي خواي هيکلت رو ببري تو خيابون نشون بدي. استفاده هيکلت براي شوهرته و البته شوهرت براي توئه و براي بچه آوردن."*

***این سخنان گهربار که مشاهده کردین ادامه هم داره که اگه تمایل داشتین از عمق فاجعه خبردار بشین بد نیست یه سری به این لینک بزنین.http://www.hamseda.ir/fa/pages/?cid=4028

۱۱ نظر:

محمد حسين گفت...

به به!
خب من كه انتظار دارم ازين بوفالو اين حرفارو! :))
تعجب داشت؟
ضمنا ايشون استاد كدوم دانشگاهه؟؟!!
تحصيلات ايشون حوزوي بوده و اصلا تحصيلات دانشگاهي نداره.

مینا گفت...

چیز عجیبی نبود
این اقای مثلا محترم!!!!!!!!! پرتو پلا زیاد میگه اینم روش!!!
ادم قیافشو که میبینه یاد در بون جهنم می افته!!!

ناشناس گفت...

:):)

شیوا گفت...

حالا این استاد گرانقدر چی درس میدن؟تنظیم؟؟!!:))
بابا بچه ها چرا ناراحت میشین خب!راست میگه دیگه!کلا خانوما باید ماشین جوجه کشی باشن!هیکل که سهله کل این دنیا و روزگار بخوره تو سرشون!فقط باید بچه بیارن!مگه به درد دیگه ای هم می خورن؟؟؟!!

شیوا گفت...

البت جا داره از جواب کوتاه اما دندان شکن "عصر ایران" هم تشکر کنیم!این آقای به ظاهر استاد دانشگاه! منو یاد جناب آقای استاد صفاری میندازه!!وقتی نگاه استاد دانشگاهمون به جنس زن این طوریه،دیگه از مغازه دار و راننده تاکسی چه توقع بی جایی داریم؟

حسن گفت...

اول از خانوم حنانی تشکر می کنم که این گونه از حقوق زنان دفاع می کنن و مطالبی رو می نویسند هم این مطلب و هم اون مطلبی که راجع به زنانی بود که شوهرشان معتاد بود و درخواس طلاق می کردند.
دوم این که آقای رحیم پور! شما چرا؟
مخالفم که این جوری به شخصیت فرهنگی کشور حمله بشه چون اون سخنرانی هایی که گوش کردم دیدم که واقعا متفکر اسلام شناس خوبی هستند .
ولی چه می شه کرد در تمام تاریخ متاسفانه برخی از متفکرین افتادند به تبعیت از حاکمان جاهل و این بار هم ایشون از سیاست آقای احمدی نژاد تبعیت کردند و حرفای اونو اومدند توجیه کنند .

سارا گفت...

شیوا ما که حقوق می خونیم خیلی باید مراقب حرفایی که می زنیم باشیم...باید به خاطر رشتمون هم که شده یه جاهایی از بیخ و بن حتی عقاید و باورهای قبلیمون رو هم عوض کنیم...میدونم که میدونی خودت
ولی باور کن شغل آدما ربطی به فکراشون نداره.به قول تو یکی میشه استاد دانشگاه اینجوری یا میتونه یه شغل به ظاخر کم اهمیت تر داشته باشه ولی عقایدش خیلی بازتر و درست تر باشه:)

شیوا گفت...

می دونم سارا جان اما من در حالت کلی عرض کردم خدمتت وگرنه به خدا سطح فرهنگ این سوپریه سر کوچه ی ما از خیلیا که خودت می دونی بیشتره.
من اگه گفتم استاد دانشگاه،دلم ازین می سوزه که پامیشن میان ما رو درس میدن!اینا قراره الگوی ما باشن!خب دانشجویی که این استاد الگوش باشه چی قراره یاد بگیره؟چقدر قراره متمدن باشه؟از کجا بالاخره باید درست حسابی یاد بگیره که زن ها مثل خودش انسانن!نه یک وسیله!وظیفه ی این استاد آموزش انسانیته نه این چیزا!!!

ناشناس گفت...

سلام.
دوستان اشتباه نکنید .کاش به جای لینک به اون سایت فایل صوتی یا تصویریش رو میذاشتید که سندباشه.
ما عدات کردیم از حرف های جناحی تبیعیت کنیم. اصلا یکی از شماها حرفاش رو خودتون ششنیدید؟ من زندگیم رو تا حدی مدیون ایشونم.
گناه ایشون این بود که اومد چند قسمت از نهج البلاغه رو خوند ولی چون می ترسند به نهج البلاغه حمله کنند به ایشون حمله می کنند.

سارا گفت...

گناه ایشون استفاده از این عبارت زشته!!! توی نهج البلاغه نوشته مرده شور هیکل زنها رو ببره؟؟؟!!!
بحث ما فقط زشت بودن ادبیات این آقاس!اونم توی تلویزیون
بماند که هرکسی دیدگاهش اینجوری باشه همین اندازه از دید من یکی مذمومه

ناشناس گفت...

بله من شنیدم اینم لینکش :
http://www.youtube.com/watch?v=A82h40IincA

در ضمن این آقا به نظر من شایستگی نام استاد را در هیج رشته ای دارا نمیباشد. هر جند به نظر من هیکل دلیل درستی برای بجه دار نشدن نیست ولی اینطور سخنرانی، فقط از عهده آدم های ... بر میآید.