دانشکده حقوق شهید بهشتی

۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

مقصر؟

همانقدر که مسخره میکنیم احترام نمی گذاریم

همانقدر که اشتباه میکنیم تفکر نمی کنیم

همانقدر که عیب میبینیم برطرف نمی کنیم

همانقدر که از رونق می اندازیم رونق نمی بخشیم

همانقدر که کینه به دل میگیریم محبت نمی کنیم

همانقدر که حرف میزنیم عمل نمی کنیم

همانقدر که می گریانیم شاد نمی کنیم

همانقدر که ویران میکنیم آباد نمی کنیم

همانقدر که کهنه میکنیم تازگی نمی بخشیم

همانقدر که دور می شویم نزدیک نمی شویم

همانقدر که آلوده میکنیم پاک نمی کنیم

همیشه دیگران مقصرند ، ما گناه نمی کنیم...

۱۸ نظر:

سارا گفت...

دوست داشتم این پستو...
راس میگه!

شیوا گفت...

معلومه که همینجوریه!معلومه که ما گناه نمی کنیم و همیشه دیگران مقصرن!مگه شک داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امین؟:@
این شکلکی که گذاشتم مثلا منظور همون اسمایلی عصبانی بود!ای لعنت به این بلاگ اسپات که نمیذاره آدم یه کم احساساتشو تصویری به نمایش بذاره!همه چیو که نباید توضیح داد! :دی

ناشناس گفت...

مطلب جالبی بود....
چه میکنن نویسنده های این وبلاگ!!!!....پست که همینجوری پشت هم گذاشته میشه.....(فرض کنید که اسمایلی خجالت کشیدن اینجا گذاشتم)

نگار گفت...

جالب بود

دستتون درد نکنه

محمد حسين گفت...

نامه ي علي رضا افتخاري خطاب به مردم ايران و لينك دانلود آهنگ صاعقه ي «سبز» خطاب به مردم سبز ايران سبز

متن نامه استاد به این شرح میباشد.

نامه سرگشاده استاد علیرضا افتخاری به مردم و هوادارانش


سلام بر خالق و عشق ...

سلام بر او كه نام او و ياد او آرامش بخش دلهاي عاشق است..

من فرزند اين سرزمينم و نامم عليرضا افتخاري است،

سالها در مقابل شما بزرگان و عزيزان مهربان ، سر تعظیم فرود آورده و شکر گزار این

همه لطف و مهربانی شما بوده ام.

خالصانه بگويم،كه هر چه دارم و هر چه هستم از شما و از نفس گرم شما مردم عزيز است..

مدتيست، دروغ ها و قضاوت ها ی دوراز انصافي در مورد اين بنده حقير گفته شده که اين

مسئله قلب مرا نیز، جريحه دار كرده است.

خواستم سكوت كنم اما نشد...!

متاسفانه در نهايت ناباوري،شاهد آن بوده و هستم كه حرفهايي از طرف بنده، گفته يا شنيده

ميشود كه روح من از آنها نیز بي خبر است.



همه اينها بهانه اي شد تا چند كلمه اي با شما مردم عزيز دردل كنم و حقايقي را بازگو كنم.

هنرمند را با سياست چه كار؟

نمي دانم چرا عده اي براي رسيدن به اهدافشان ديگران را قرباني ميكنند!

عده اي آگاهانه آتشی را بر افروخته اند، كه متاسفانه عده اي از دوستان، نا آگاهانه به آن

دامن زدند...

عد ه اي با بي رحمي تمام خواستند كه به اصطلاح از آب گل آلود ماهي بگيرند و تمام سيعشان

را نیز كردند.

عده اي خواستند ميان بنده و جمعي از اساتيد هنر و موسيقي فاصله ايجاد كرده و دروغ هايي را

به من نسبت دهند .

حال اینکه بر همه كس واضح و مبرهن است كه دوستي و ارادت من با اهالي هنر و موسيقي ،

بخصوص جناب آقاي محمدرضا شجريان عزيزم ،(استاد بي بديل موسيقي ايران)

نا گسستني و تمام نشدني است.

در اين مدت حرفها و نوشته هايي از طرف من در روزنامه ها، مجلات و ساير سايت هاي اينترنتي منتشر گرديد كه آنها را قويا تكذيب ميكنم و آن دروغ گويان را به خدا واگذار ميكنم.

عليرضا افتخاري،كوچك مردم، متعلق به مردم و براي مردم است.

عليرضا افتخاري كوشيده تا براي مردم بخواند و بماند.

آهنگ جديدي را آماده كرده ام كه (صاعقه سبز) نام دارد..

و آن را تقديم ميكنم به مردمي كه نفسم به نفسشان گره خورده است.

و اين تحفه سبزيست هديه به پيشگاه دل هايي كه از من ، رنجيد ند.

"عليرضا افتخاري"

89.7.14

http://3.nifgi.com/modules.php?name=News&file=article&sid=603&mode=thread&order=0&thold=0

علی گفت...

با عرض سلام

لطف کنید به دوستان بزرگوار بفرمایید اقای امین احمدی گوشی تلفن همراه خود را نبرده است
سر جدتون نصفه شب زنگ نزنید

http://www.law-iauh.ir/ گفت...

سلامhttp://www.law-iauh.ir/

شیوا گفت...

haaaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaa!!!!
bache ha biayn berim too kare zang zadan be amin!!
shabo shifti kar mikonim.khodam saat ha ro taghsim bandi mikonam k hame betoonan bekhaban!
az hamin emshab shoru konin.zang ha bayad toolani bashe!!
miss nazanin bekhabin ha!!

ناشناس گفت...

خیلی با نمکی ها شیوا

شیوا گفت...

man ba gharibe ha harf nemizanam !

amin گفت...

آفرین شیوا.کار خوبی میکنید.تو از مردم آزاری خوشت میاد شیوا؟

یه بنده خدا گفت...

سلام بچه های 88 خوبید؟ میخواستم بگم وب خیلی باحالی دارید با همتون کلی حال میکنم
موفق باشید...

ناشناس گفت...

درود
وبلاگ ورودی های 74 حقوق شهید بهشتی:
http://sbulawstudent74.blogfa.com
بدرود

شیوا گفت...

امین ناف من و مردم آزاریو با هم بریدن!!
حالا منم که زیاد مردم آزاری نکردم!دم نمازصبح زنگ زدم که خواب نمونی!بد کردم؟! :))

رضا گفت...

سلام خسته نباشید
از وبلاگ شما بازدید کردم.
سایت خوبی دارید.
بهتون تبریک میگم.
راهنمای خوبی برای دانشجویان هست.
دوستان من مجموعه کامل و باکیفیت جزوه رشته حقوق را دارم و میتونم با قیمت مناسب در اختیار دوستانی که مایل هستند قرار دهم.
عزیزانی که میخوان جزوات کارشناسی ارشد را بگیرند،با این جانب رضا فرهمند تماس بگیرند.
خواهش می کنم اینو تو نظرات بذارین.
ممنون.
آدرس سایت:www.arshadrezak.mihanblog.com

محمد حسين گفت...

بچه ها از هر گروه از هر نژاد
دست اندر دست هم بايد بداد
فارق از هر زنده باد و مرده باد
سر به راه مملكت بايد نهاد
مام ميهن عاشق صلح و صفاست
بچه ها اين پرچم خيلي قشنگ
پرچم سبز و سفيد و سرخ رنگ
هم نشان از صلح دارد هم زجنگ
خار چشم دشمنان چشم تنگ
افتخار ما بدان بي انتهاست
بچه ها اين خانه ي اجدادي است
گشته ويران تشنه ي آبادي است
خسته از شلاق استبدادي است
مرحم دردش «كمي ازادي» است
بچه ها اين كار امروز ماست


لطفا مطلب بذارين
پكيده اينجا
خيلي حيفه :((((((

پارازیت گفت...

شما ها چرا تعطیلین؟ باو یه اپ کوچولو حداقل...

نسرین گفت...

همانقدر که دور می شویم نزدیک نمی شویم....
قشنگ بود.......